Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej kära studiomedlemmar,

Jag tänkte bjuda Er alla på en releasefest som jag har tillsammans med en Artist jag jobbar med.

Vem är ELY? Årets mest intressanta Electro/pop artist. Till Er som redan fått en inbjudan. Svara på den. Till Er som inte fått. Skicka pm till mig, så fixar jag. Skriv namn + så många som ni vill ta med Er. Det bjuds på välkomstdrink, ELY uppträder med sin nya singel, samt några andra nya låtar. Premiärvisning av musikvideon m.m.

Det kommer att vara mycket intressant branchfolk där, så vill du mingla med lite skivbolagsfolk, träffa artister, låtskrivare och producenter så är det rätt ställe och tillfälle.

Edit: Festen hålls på nattklubben PURE, där Lady Gaga hade sin releasefest för ca 2 veckor sedan.

Datum: 17: Juni

Tid: 21:00 för dig som står på listan.

http://www.youtube.com/watch?v=b1lyblYM9vc

Mvh

Fredrik Sonefors, Clavicord

kontakt@clavicord.se

Redigerat av Sonefors
Annons
Postat

Ni kan även gå in och gilla min sida på fb 🙂CLAVICORD

Postat

(Ville bara säga bra jobbat,Sonefors.Keep up the good work.

Skall bli intressant att följa ELY.)

mvh

rolleyes.gif

• Gilla 1
Postat

(Ville bara säga bra jobbat,Sonefors.Keep up the good work.

Skall bli intressant att följa ELY.)

mvh

rolleyes.gif

Tack så mycket pxm 🙂

Postat (redigerat)

Sista chansen för Er som vill komma nu. OSA till mig senast imorgon kväll kl 18:00.

För Er som arbetar er upp i branschen och inte känner så många kan detta vara en chans att knyta lite kontakter. Jag säger inte att det är lätt att haffa en musikproducent/låtskrivare/skivbolag på ett sånt här ställe och etablera en kontakt, men det går 🙂

Osäkert att veta i förväg vilka som dyker upp, men det är allt ifrån producenter/låtskrivare som jobbat med: Love Generation, Hanna Montana, Lazee, Crossfire, Infinite Mass, Adam Tensta, Eric Turner och många fler.

Mvh

Fredrik

Redigerat av Sonefors

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.