Jump to content
Annons

Johan JAM

Medlem
  • Antal inlägg

    5
  • Gick med

  • Senast inloggad

Rykte i communityn

0 Neutralt
  1. Kringlan, Det är synd att du upplever det som att jag skulle hoppa på dig, jag bemötte bara lugnt och sansat ett personangrepp från en anonym person. Jag tar dock sjävklart kritiken seriöst, oavsett om den är från dig eller från någon anonym. Det jag anspelade på var att du citerade min far. Du har senare talat om att det inte är några citat, så såg det dock inte ut vid Jerker må vara bufflig men han uttrycker sig knappast med så många svordomar i en mening och han pratar inte med "sluddrig söderslang". Det är den delen som helt klart är färgad i mina ögon. Det är också den delen som jag tycker känns rätt irrelevant för ämnet. Ja, jag är hans son och känner självklart honom. Därför tyckte jag att det verkade lite konstigt. Jag trodde att vi hade löst ditt problem och att allt var ok. Är det något som du tycker behöver kompenseras e t c så är det bara att kontakta mig, Mvh Johan
  2. Problemet med kritik på forum är att den är anonym och det är svårt att ta det på allvar eftersom den oftast inte är saklig. En annan aspekt på det hela är att det är rätt svårt att få en rättvis bild av det hela samt identifiera "förövarna" bland personalen om man inte har lite mer ingående information. Jag hänvisar därför ännu en gång till telefonkontakt eller mail från icke anonyma personer, det skulle verkligen uppskattas Det var ett par personer tidigare i tråden som pratade om någon form av protestlista/protestmail. Skicka i så fall gärna ett klagomail till mig istället. MuscGene: tack för informationen, den kändes rätt konkret. Surt att höra, jag kan dock berätta att för bara någon månad sen bytt rätt mycket personal i göteborg och har två stycken helt nya gitarransvariga, Martin och Gustav. Tack & bock / Johan johan(at)jam.se 08 410 510 89
  3. Vacum + andra, det är beklagligt att höra, jag säger det dock än en gång maila eller ring gärna mig och tala om vad det är som inte funkat e t c så jag kan göra någonting åt det, annars är det rätt svårt att ta itu med det. Vi har för närvarande (i mina ögon) mycket kompetent personal inom alla våra avdelningar på JAM stockholm, däremot blir det alltid lite konstigheter när gitarrkillarna blir tvungna att svara på frågor om mjukvarusynthar o s v 😕 08 410 510 89 johan(at)jam.se
  4. Vacum, För det första tycker jag det är rätt konstigt att ni inte mailar mig eller någon annan med klagomål angående butiken med mera när du tycker det är så otroligt dåligt på JAM, för det andra tycker jag det är lite synd att du presenterar dina åsikter som fakta, du har aldrig träffat någon nöjd kund och det är allmänt känt etc. I så fall är rätt otroligt att vi överhuvudtaget finns kvar som musikaffär efter åtta år om det är så som du säger. Vi får ett tiotal mail i veckan med kunder som är nöjda och tackar för bra tips och en bra affär med mera, om du mailar mig kanske jag kan vidarebefodra några sådana mail som referenser? Angående postorder-biten hade vi en anställd tidigare som var rätt dålig på att utföra sitt jobb rätt, detta ledde till mycket missförstånd med mera. Han är dock inte längre kvar hos oss och det fungerar numer lite annorlunda och vår logistik med mera har blivit bra mycket bättre. Jag tar självklart lite illa upp eftersom JAM delvis är min skapelse och det faktiskt inte bara handlar om pengar för mig, och det känns väldigt beklagligt och rätt ledsamt att du har en vädligt negativ uppfattning om oss.
  5. Kringlan m fl, det är verkligen ledsamt att höra att ni har dåliga erfarenheter av vår butik och verksamhet. Av uppenbara anledningar ligger det i vårt intresse att ge våra potentiella kunder bra service och ha ett gott rykte. Självklart är vi inte mer än människor och som vissa redan påpekat i den här tråden är vi i första hand musiker och musikintresserade och i andra hand säljare, detta kan självklart leda till problem ibland. Jag tror (och hoppas) dock att vi inte är sämre än någon annan musikaffär. Jag tycker att det är lite synd att ni som känner er illa behandlade av personal på JAM inte har hört av er till oss i första hand med kritik och åsikter, det är alltid välkommet och uppskattat. Med det sagt kan jag dock inte annat än ifrågasätta trovärdigheten i din resumé av vad som hänt utan att veta din identitet. Jag, Daniel på SMM och Lars har försökt lista ut vem du är och den enda person vi kan komma fram till att du skulle kunna vara handlade en mixer av oss med kompensationsrabatt p g a strulet med kortet ett par dagar senare, är det möjligen du? Rena smutskastningar som den att min far skulle vara en bilhandlare är i viss mån rätt underhållande men känns väl knappast varken seriöst eller relevant till ämnet? Jag menar inte att vara fräck men det är alltid enkelt att flamea och färga historier på internet när man är anonym. Ni är som sagt självklart välkomna att höra av er till oss med kritik och råd så vi kan förbättra vår service och bli bättre på att bemöta våra kunder.
×
×
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.