Jump to content
Annons

Varför är kläderna i Prop shop så fula?


Pluffo

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Reason och Propellerheads i all ära men vad sjutton tänkte dem på ( om de tänkte alls ) när dem skapade klädkollektionen som går att inhandla i Prop shop? Det finns ju inte en känsla av stil någonstans. Om jag skulle komma på mig själv med att bära några av dessa plagg skulle jag vara tvungen att spöa upp mig själv.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vänta här nu.. Propellerheads har alltså gjort en klädkollektion eller är jag nyvaken, trög och dum? Det var det roligaste idag än så länge!! Finns det nån länkl där man kan titta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Reason och Propellerheads i all ära men ... Om jag skulle komma på mig själv med att bära några av dessa plagg skulle jag vara tvungen att spöa upp mig själv.

Vaaa? Jag som är så glad och stolt över min nya fina Reason t-tröja. Den har jag alltid på mig när jag ska gå bort för att överlägset kunna känna att jag minsann är någon: "De andra förstår ändå inte vad det handlar om". :rolleyes: Dessutom går den jättebra ihop med några av mina barns kläder!

EDIT: När jag såg den första gången -- det var i Recycle-tutorialen på Studios medföljande cd-rom i höstas -- tänkte jag omedelbart: En så'n tröja vill jag ha! Jag tycker att den är jättefin (inte vacker, förstås).

Redigerat av Fredrikmo
Link to comment
Dela på andra sajter

Excubator (oregistrerad)

Äh.. va tusan snackar ni om? tycker minsann att plaggen är lite charmiga trots allt! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

product_longsleeve_reason.jpg

Äh. Kanske lite 1998, men inte sååå ful. 😉

Men att springa omkring med en tröja där det står "Reason", är inte det en smula nördigt??

Varför inte en där det står "Officepaketet 98" eller "Service Pack 2 for WinXP"..

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Men att springa omkring med en tröja där det står "Reason", är inte det en smula nördigt??

Varför inte en där det står "Officepaketet 98" eller "Service Pack 2 for WinXP"..

Eller "MS Röj"?

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Men att springa omkring med en tröja där det står "Reason", är inte det en smula nördigt??

Varför inte en där det står "Officepaketet 98" eller "Service Pack 2 for WinXP"..

Eller "MS Röj"?

MS Röj skulle jag iofs lätt ha på mig.. Stolt skulle jag vara också!! Nån som kommit under 100s på storröjjarn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men att springa omkring med en tröja där det står "Reason", är inte det en smula nördigt??

Varför inte en där det står "Officepaketet 98" eller "Service Pack 2 for WinXP"..

Eller "MS Röj"?

🙂

Jag har mängder Microsoft T-Shirtar som man fått på alla deras events... har haft nån på mig nere i tvättstugan vid nåt svagt tillfälle, aldrig annars. 😉

Ni har rätt, det är nördigt med en Reason T-shirt. Men inte lika "dåligt" nördigt som Microsoft T-shirt.

Link to comment
Dela på andra sajter

access_stripe_blk.jpg

snyggare som fan

Visst, men varför står personen på bilden och spänner sig så mycket att han antagligen gjorde i byxan 5 sekunder efter att bilden togs?

menade t-shirten...

Link to comment
Dela på andra sajter

Excubator (oregistrerad)
Men att springa omkring med en tröja där det står "Reason", är inte det en smula nördigt??

Varför inte en där det står "Officepaketet 98" eller "Service Pack 2 for WinXP"..

Eller "MS Röj"?

😆

Jag har mängder Microsoft T-Shirtar som man fått på alla deras events... har haft nån på mig nere i tvättstugan vid nåt svagt tillfälle, aldrig annars. 😉

Ni har rätt, det är nördigt med en Reason T-shirt. Men inte lika "dåligt" nördigt som Microsoft T-shirt.

Ey.. Inget fel i att ha på sig en VB.Net on Tour 2002-tröja på sig i officiella sammanhang.... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Den enda meningen med en MS t-shirt är att den alltid retar någon. En Reason-tröja retar ingen.

Jag känner mig lite von Oben i min Reasontröja, lite förmer än andra som har addidaskläder och liknande. En GigaStudiojacka hade inte heller suttit fel. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Den enda meningen med en MS t-shirt är att den alltid retar någon. En Reason-tröja retar ingen.

Åjo.. jag tror nog en Reason tröja skulle reta dig liiiiite iaf. 😉

haha, ja mig ja.. Men inte så många andra 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Att göra statements med T-Shirts är nördigt i vilken fall som helst.

Men jävligt snyggt .

& om man är DJ så måste är det lika viktigt med vilket T-Shirt man har på sig som vilken musik man spelar.

Link to comment
Dela på andra sajter

access_stripe_blk.jpg

snyggare som fan

Visst, men varför står personen på bilden och spänner sig så mycket att han antagligen gjorde i byxan 5 sekunder efter att bilden togs?

menade t-shirten...

Jo, det förstod nog alla. Min kommentar gäller dock fortfarande 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ägde en turkos t-shirt med Zildjan loggan på bröstet i guldbroderi ( detta är ett märke för cymblaler för dom oinvigda ) , blev inget vidare . Fick bara höra att Paiste var så mycket bättre, och jag pallar inte med såna idiotdiskussioner längre. 😛

Med en Reason T-shirt lockar man bara muck från Orion eller FL missbrukare (Affizionados , ett snällare ord) 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...