Trace Postat 22 februari 2005 Postat 22 februari 2005 (redigerat) Magic black keys Min första låt gjord i Reason Skulle villja förbättra den något men kan inte för orginalet är borta pga. boot sektor virus ;/ Går väl att mastra till... LÅTNAMN: Magic black keys ARTIST/GRUPP: Kent Valdén GENRE: Dance? LÅTLÄNGD: 6:01 KOMPOSITÖR: Kent Valdén PRODUCENT: Kent Valdén EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2001 FORMAT: mp3 STORLEK: 5.7 mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 22 februari 2005 av Trace
ifransson Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Tråkigt med virus 🙁 ... hoppas inte det smittas via mp3!? Bra variation på basen och gillar "klick-ljudet" 😛 som kommer in efter c:a 1 min, dock är det "svepande" pad-ljudet lite för långt kanske ... Till slut så känns det lite för ... "standard"!? 😄
Egghuvud Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Kommer inte på enda vettig sak att säga, vilket förmodligen beror på något. Det väckte inget intresse. För standardaktigt helt enkelt. Släng på en grävling i vånda eller nåt. Något måste hända. 😄
olke Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 jag gillade den.. Skönt basgroove. Men jag HATAR sånadär virvelslag som byggs upp sådär, och efterföljs av en crash.. Fy helvete 😄 Men utöver det tycker jag det var en skön låt, svänger fint.
hitrun (oregistrerad) Postat 23 februari 2005 Postat 23 februari 2005 Jag tyckte det var en skön låt och som förstaverk utmärkt, dock lite basic.
Midori Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 härlig låt...sån låt som man kan dansa till på dansgolvet, och bara försvinna bort med...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.