Mr Keys Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 (redigerat) Hur tycker ni att ordet "Marvellous" borde stavas??? Det finns amerikanskengelskan som stavar det "Marvelous", med ett "L" Sen finns Originalengelskan som kör "Marvellous", med två "L" Det gäller ett företagsnamn, så det är ju ganska viktigt att det blir rätt! Och inget är ju fel....men hur uppfattar man det? Rent spontant, hur vill man stava ordet? ett eller två "L"? PS: Jag inser nu att jag råkat lägga den här i fel ämne....borde ju kanske vara i Off-Topic.... *sorry* 🙁 Jag skäms! 😛🙁😛 Redigerat 9 februari 2005 av Mr Keys
android Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Marvellous! Men jag är överlag inte så förtjust i den amerikanska engelskan, så jag är väl lite biased...
wonderboy Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Jag Vet att jag talar för alla på detta forum när jag säger: "Marvellous"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Definitivt, det finns ingen som tycker annorlunda! Jag har t o m kollat med en bekant som är jänkare, han tyckte som vi andra! Om någon tycker något annat så kommer vi andra att anmäla vederbörande till Olsberg och då kommer det att bli "marvellous"!!!!!!!!!!!! 😛
Linus Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Marvellous! Colour är snyggare än color... Analogue är snyggare än analog... 🙁
MusicNixon Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Marvellous! Colour är snyggare än color... Analogue är snyggare än analog... 🙁 Nä, britter är fjollor... 😳
D Vibe Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Marvellous! Colour är snyggare än color... Analogue är snyggare än analog... 🙁 Word! 😳
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Marvellous! Colour är snyggare än color... Analogue är snyggare än analog... 🙁 Nä, britter är fjollor... 😳 skit ner dig, nixon
MusicNixon Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Marvellous! Colour är snyggare än color... Analogue är snyggare än analog... 🙁 Nä, britter är fjollor... 😉 skit ner dig, nixon Jag skojar ju lite bara... 😳 Men jag gillar fortfarande amerikansk stavning bättre... 😳
Mr Keys Postat 10 februari 2005 Trådstartare Postat 10 februari 2005 Bra, då är vi överens.... Marvellous it is! 😳
brojd Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 (redigerat) Broijd har bögskräck! Oja, vem skulle inte ha det när man spelat i samma band som en homosexuell?... 😳 Brojd var namnet, inte Broijd... edit: fan inte klokt att man inte får skämta på det här stället... allt skall vara så politiskt korrekt.... Tom. min gamla bandkamrat tycker det är ok så länge vi inte doppar skallen hans i snö och säger elaka saker.... Redigerat 10 februari 2005 av brojd
wonderboy Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Broijd har bögskräck! Oja, vem skulle inte ha det när man spelat i samma band som en homosexuell?... 🙂 Brojd var namnet, inte Broijd... Jovisst men "Broijd" ser lite mer gay ut!!! 😳
brojd Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 (redigerat) Broijd har bögskräck! Oja, vem skulle inte ha det när man spelat i samma band som en homosexuell?... 😛 Brojd var namnet, inte Broijd... Jovisst men "Broijd" ser lite mer gay ut!!! 😳 Nu är du OT... tråden handlade om stavning! 🙂 Redigerat 10 februari 2005 av brojd
wonderboy Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Ja? Brojd eller Broijd är väl en fråga om stavning?
wonderboy Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 ett L Jaså? Och var skulle det in? Brloid? Blroid? Brolid? Jag förstår ingenting!
®offe Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 (redigerat) Colour är snyggare än color... Analogue är snyggare än analog... 😉 ÖÖööööhhhhh? ®ouffe ? 🙂 edit: den här tråden är ändå så förstörd..... Redigerat 10 februari 2005 av ®offe
osiris Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 ett L Jaså? Och var skulle det in? Brloid? Blroid? Brolid? Jag förstår ingenting! Läs här!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.