sounden Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Är det så, eller iakttar dem i sin tysthet? Finns det några ihuvudtaget? //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Har sett 3 st. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Jag bejakar min feminina sida. Gälls det? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Jag bejakar min feminina sida. Gälls det? 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Håller med om att det är lite glest. De kanske inte gillar oss? Jag har ju faktiskt sett kvinnor i musikaffärer, så jag vet att de håller på med musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Håller med om att det är lite glest. De kanske inte gillar oss? Jag har ju faktiskt sett kvinnor i musikaffärer, så jag vet att de håller på med musik. De gillar mig. 😆 Skämt o sido, det är nog liiiiiiiiite för hög nördfaktor här för att locka "normal" tjejer. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 När man väl har fått en tjej att inte enbart vara yta tycker jag dom flesta är ganska nördiga också... Fast det kanske bara är min bekanstskapskrets... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 När man väl har fått en tjej att inte enbart vara yta tycker jag dom flesta är ganska nördiga också... Fast det kanske bara är min bekanstskapskrets... 😳 Nog för att det ofta döljer sig en helt annan tjej under ytan, men någon nörd tycker inte jag det brukar vara. Snarare ett djur. 🙁 (nää sorry, jag ska sluta nu... 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 När man väl har fått en tjej att inte enbart vara yta tycker jag dom flesta är ganska nördiga också... Fast det kanske bara är min bekanstskapskrets... 😳 Nog för att det ofta döljer sig en helt annan tjej under ytan, men någon nörd tycker inte jag det brukar vara. Snarare ett djur. 😛 (nää sorry, jag ska sluta nu... 😆 ) Hacke har inte fått nåt på länge 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 När man väl har fått en tjej att inte enbart vara yta tycker jag dom flesta är ganska nördiga också... Fast det kanske bara är min bekanstskapskrets... 😳 Nog för att det ofta döljer sig en helt annan tjej under ytan, men någon nörd tycker inte jag det brukar vara. Snarare ett djur. 😛 (nää sorry, jag ska sluta nu... 😆 ) Hacke har inte fått nåt på länge 😛 Hehe, jag insåg att det var precis så jag lät. Men jag ska minsann flyga hem idag... here I cum'. 😆 nääääääää fy mig, igen. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Hahahahacke nu får du ge dig 😳😆🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 det är nog liiiiiiiiite för hög nördfaktor här för att locka "normal" tjejer. 😳 Det är nog lite för hög nerdfaktor för att locka 'normala' killar med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 det är nog liiiiiiiiite för hög nördfaktor här för att locka "normal" tjejer. 😳 Det är nog lite för hög nerdfaktor för att locka 'normala' killar med. Word Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 De gillar mig. 😉 Inte alla om jag minns rätt. Du lyckades väl nästan skrämma bort ett flickbarn med dina F-sångs diskussioner? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 heh heh heh heh heh.....hih. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 De gillar mig. 😆 Inte alla om jag minns rätt. Du lyckades väl nästan skrämma bort ett flickbarn med dina F-sångs diskussioner? 😛 Flickbarn?!? Hahaha... det är väl det sista man kan kalla henne för! 😉 Tror jag gjorde forumet en stor tjänst, om jag nu lyckades skrämma iväg henne. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hwagang Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Håller med om att det är lite glest. De kanske inte gillar oss? Jag har ju faktiskt sett kvinnor i musikaffärer, så jag vet att de håller på med musik. De gillar mig. 🙂 Skämt o sido, det är nog liiiiiiiiite för hög nördfaktor här för att locka "normal" tjejer. 🙂 ...he he he...tack för DEN du Hacke... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 januari 2005 Dela Postat 24 januari 2005 Håller med om att det är lite glest. De kanske inte gillar oss? Jag har ju faktiskt sett kvinnor i musikaffärer, så jag vet att de håller på med musik. De gillar mig. 🙂 Skämt o sido, det är nog liiiiiiiiite för hög nördfaktor här för att locka "normal" tjejer. 🙂 ...he he he...tack för DEN du Hacke... 😆 Tro mig, jag tänkte på dig när jag skrev det, och min backup-plan är att du är mao "speciell" (på ett positivt sätt) snarare än normal... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.