Ken Kängström Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 (redigerat) Tjoho. Har aldrig fått chansen att kunna vara med på en IRL träff men nu har jag kollat ett datum där jag har råd och tid. Vad tror ni gubbar och tanter? 4 Februari? MVH//Kenny Än så länge: Addic59 Neko Debree Insolitus Ketri Midori Redigerat 1 februari 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Var i fundering på att starta en ny tråd jag med, men du hann före. Den 4e är vad för dag? Har nog inte inplanerat, så det funkar säkert ändå. har en känlsa av att vi kan bli rätt många denna gång... Anmäler mig i vilket fall som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 Det är en fredag. Skönt att du e med =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 Förresten. Finns det nåt fint ställe man skulle kunna vara på? Har noll koll i Växjö =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Jadå, klart man är på..! Reserverar kvällen redan nu 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Zeldas har funkat hittils, beror ju lite på vad man vill göra. Där har vi ju biljard också. Bäst att kolla att stället inte är bokat den dan eller nått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 Låter okej för min del =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Och kamera skall vi inte glömma. Jag kan nog tyvärr inte bistå med någon denna gång. Så någon annan får stå för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 (redigerat) Jag anmäler mig! Jag tror inte det dyker upp nåt annat iaf... 😏 EDIT: Förtydligande Redigerat 12 januari 2005 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 Kanon ju =). Hoppas Olsberg kan vara med =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Ja, man kanske kan orka gå 75 meter och spöa er i biljard! 😏 Jag kan nog vara med den här gången oxå. Ska försöka att vara lite piggare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 Ja, man kanske kan orka gå 75 meter och spöa er i biljard! 😏 Jag kan nog vara med den här gången oxå. Ska försöka att vara lite piggare... Asbra =). Ännu fler =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 har bestämt mej för att haka på... tjohooo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Gott! Klart...*faller för grupptryck*... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Ojoj, detta ser ju ut att kunna bli en riklig samling! 😆 Götte! Jag kan stå för kameran denna gången (julklappspengarna gick faktiskt till en icke-musikrelaterad pryl... fast man KAN ju faktiskt spela in ljud på den också ). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 ...fast man KAN ju faktiskt spela in ljud på den också 🙂 ). Ja annars hade du inte fått vara med och leka längre! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 =). Fler måste haka på =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 (redigerat) Jag har iofs bara typ 20 mil till Växjö, hehe.. kanske ska sikta på att vara med på alla tre träffarna. 😱 Redigerat 13 januari 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Klart som fasen du ska med!! Vore väldigt trevligt, du kan säkert kvarta hos någon eller så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 13 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 13 januari 2005 Kom igen nu hacke =): E du på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Kom igen nu hacke =): E du på? jaaaa koom iggeeen Miidori kommer juhhe 😄...och alla andra goooa =))) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 (redigerat) "lite" långt att krypa från Växjö till stockholm dessutom är det punka på min rullator 😄 😛 --edit-- stravfel Redigerat 13 januari 2005 av Rockfart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 14 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2005 "lite" långt att krypa från Växjö till stockholmdessutom är det punka på min rullator 😛 --edit-- stravfel Ajajaj. Synd det =). Hade varit kul att veta vem du är på riktigt =P. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 Jag & Hacke kan ju kanske samåka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 14 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2005 Det låter ju kanonbra =). Ska jag skriva upp er? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 Det låter ju kanonbra =). Ska jag skriva upp er? Vänta lite...måste ju ha nånstans att sova o så... Jag o hacke på ett dubbelrum. Vet inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 14 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2005 Okej =). Hojta till när ni vet hur det blir =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 Det låter ju kanonbra =). Ska jag skriva upp er? Vänta lite...måste ju ha nånstans att sova o så... Jag o hacke på ett dubbelrum. Vet inte. Det kan säkert fixas nått, kul om ni orkar åka upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 14 januari 2005 Dela Postat 14 januari 2005 haha...jaa alla som vill och kan kooom....=)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.