Nikolaus Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 (redigerat) Jag behöver lite hjälp med mixning på en låt så jag tänkte att jag skulle testa att göra det här testet med feedback i realtid. Jag sitter med mitt DAW uppkopplat mot en streamingserver och kan direkt testa de förslag ni kommer med, samtidigt som ni själva kan höra resultatet. Detta är första testet så vi får se hur tekniken fungerar. Posta era förslag i denna tråd och lyssningslänken är 79.99.3.215:8000/listen.ogg.m3u Det ska fungera att lyssna med winamp vet jag. Status: Offline! (Forumavdeningen låtkritik tillät mig inte att starta tråd där, permission denied) Redigerat 19 januari 2010 av Nikolaus
Nikolaus Postat 19 januari 2010 Trådstartare Postat 19 januari 2010 Vad ska jag göra med basen den bara mullrar?
Tophe Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Japp... lyssnar nu. Men jag sitter på jobbet, kan inte delta tyvärr. Men det hörs bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.