Odel Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Flowergirl ARTIST/GRUPP: Odel GENRE: Rock LÅTLÄNGD: ca 2 min KOMPOSITÖR: Odel PRODUCENT: Odel MEDVERKANDE: Odel INSPELNINGSÅR: 2004-12-05 FORMAT: mp3 STORLEK: 2 megabyte STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Hej, nyinspelat idag. Kommentarer på mix, ljud, osv... Redigerat 16 december 2004 av Odel
Chrille Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 (redigerat) Länken funkar tyvärr inte! 😄 Redigerat 5 december 2004 av Chrille
Bjömpa (oregistrerad) Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Gillade låten So.. Riktigt bra låt och bra musikaliskt........ Ljudet går väll kanske att diskutera.......
Håkan Ekberg Postat 5 december 2004 Postat 5 december 2004 Bra låt! Kändes lite kort dock, vill gärna ha MEEEER! MVH Håkan
Påsen Postat 6 december 2004 Postat 6 december 2004 Bra! Jag tycker att gitarrdisten är lite grötig, låter lite billig zoom-pedal eller nåt. Skulle vilja ha lite mer skit och sting i den... Men annars vet jag inte vad jag skulle vilja ändra på. Du har en bra röst!
Odel Postat 7 december 2004 Trådstartare Postat 7 december 2004 Gillade låten So.. hur lyckades du med detta? jag länkade ju till en annan låt. Kändes lite kort dock, vill gärna ha MEEEER! är så dålig på att skriva texter... tyckte inte att tre rader fyllde mer än ca 2min... Jag tycker att gitarrdisten är lite grötig, låter lite billig zoom-pedal eller nåt. Skulle vilja ha lite mer skit och sting i den... stämmer nästan... billig korg-pedal. rattat så gott jag kan.
Bjömpa (oregistrerad) Postat 7 december 2004 Postat 7 december 2004 Haha....letade mig fram ..... Du hade ju lagt ut 3 låtar på nån sida ju!!!
Odel Postat 18 december 2004 Trådstartare Postat 18 december 2004 ny länk... bara att klicka med vänster musknapp så ska det funka 😉 (eller som förut: högerklicka spara mål som... om man vill) 😆
merbid Postat 19 december 2004 Postat 19 december 2004 LÅTNAMN: Flowergirl jävligt tuff låt. bra drag i gurorna måste jag säga. Men virveln låter lite jobbigt i mitt högra öra. kan ju vara det där lilla pipet som inte vill låta mig vara men jag tycker nog att den är lite för snärtig.. I övrigt. Fetrock men lite för abrupt slut.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.