Jump to content
Annons

PreSonus Firebox krångel med bakre line in

Maestro_Tamp

Recommended Posts

Annons
Du kan ju börja med att läsa manualen till ditt musikprogram (vad det nu är för någon)... 😛

Ja, och när du har försökt med det en stund och du börjar få ångest över att det fortfarande inte funkar, så fråga igen. Men då är det viktigt att berätta vad du har för musikprogram och hur du gör när du försöker och namnen på alla delar. Annars kan ingen här hjälpa dig. Så kolla upp det först.

EDIT: Gå in på VST connections, klicka på INPUTS och klicka på add channel. Välj in 3/4 som den nya kanalen, döp den till vad du vill. "Min fina synth" eller nåt annat kul och sen är det bara att tuta och köra.

EDIT: Add channel, inte add chanel. Man ska ju inte ha parfym på ingångarna.

Redigerat av laxlaxlax
Dela på andra sajter

Ja, och när du har försökt med det en stund och du börjar få ångest över att det fortfarande inte funkar, så fråga igen. Men då är det viktigt att berätta vad du har för musikprogram och hur du gör när du försöker och namnen på alla delar. Annars kan ingen här hjälpa dig. Så kolla upp det först.

EDIT: Gå in på VST connections, klicka på INPUTS och klicka på add channel. Välj in 3/4 som den nya kanalen, döp den till vad du vill. "Min fina synth" eller nåt annat kul och sen är det bara att tuta och köra.

EDIT: Add channel, inte add chanel. Man ska ju inte ha parfym på ingångarna.

Alltså, jag går in och när jag ska välja device port finns bara 1C-media device port och 2Cmedia device port... Fattar inget... är väl lite trög. 😛

Dela på andra sajter

Jag har fixat det så det kommer ljud in. Men jag hör det inte. Det hörs när jag spelar in och spelar upp, men det hörs inte när jag spelar...

Jag har motsatt problem! Det hörs när jag spelar och spelar in, men inte när jag spelar upp.

E-mu 1616 och Cubase LE.

//:debatt

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.