Tobiaso Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Hej.. vet ej om ja kommit rätt men jag skulle behöva hjälp med att identifiera en låt som undkommit mig länge. Det ska vara flera (4?) rappa saxar som spelar unisont, tänk coolt 🙂 (och 4* bättre takt hehe). Det är år sen ja hörde den så ni får ha överseende med tonart o toner också. Nånting sånt här, direkt från synten.;P Your browser does not support the HTML5 audio tag
DieHard (oregistrerad) Postat 16 september 2008 Postat 16 september 2008 Hej.. vet ej om ja kommit rätt men jag skulle behöva hjälp med att identifiera en låt som undkommit mig länge. Det ska vara flera (4?) rappa saxar som spelar unisont, tänk coolt 😛 (och 4* bättre takt hehe). Det är år sen ja hörde den så ni får ha överseende med tonart o toner också. Nånting sånt här, direkt från synten.;P Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 Ja du behöver all lycka till med det där. Det där sade mig ingenting och undrar om det gör det för någon. Men visst om du har extremt tur så...
Tobiaso Postat 17 september 2008 Trådstartare Postat 17 september 2008 (redigerat) Du har nog bara inte hört den, tack för försöket iallafall. Får se hur mycket tur som behövs hmm, tror låten är halvkänd och ja har rätt många toner. Kanske får skrämma upp nått amerikanskt jazz-nischat forum. Redigerat 17 september 2008 av Tobiaso
Tobiaso Postat 17 september 2008 Trådstartare Postat 17 september 2008 (redigerat) Fick snabbt svar, de var: (de jag hörde var dock en gatu version med 4 saxar). "pick up the pieces" av The Average White Band http://www.youtube.com/watch?v=Gtu4P7IqKHk Nyare version (med fakeade prince skrik hehe): http://www.youtube.com/watch?v=RRpZb3XPrXw Spelade tydligen tillräckligt bra. 🙂 Redigerat 17 september 2008 av Tobiaso
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.