DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 (redigerat) Vst-synten ProteusVX är nu gratis Bara att ladda ned på www.emu.com 😑 Redigerat 7 augusti 2008 av Olsberg
tordA Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 😄 såklart att man måste prenumerera på nyhetsbrevet 😑
rainydays Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 😄 såklart att man måste prenumerera på nyhetsbrevet 😑 Ska väl inte vara nödvändigt 😄 http://www.emu.com/support/files/storage/ProteusVX.zip
DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Vad är ProteusVX..?? 😑😄 En vst-synt. Så om du har behov av det är det bara att ladda ned.
DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Ja för mig tog det bara några minuter. Antar det är en jäkla massa som laddar ned den nu så det är inte konstigt det tar tid. Men varför gnälla? Den är ju gratis.
IDF Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Ja för mig tog det bara några minuter. Antar det är en jäkla massa som laddar ned den nu så det är inte konstigt det tar tid. Men varför gnälla? Den är ju gratis. kasta upp den på egen server och dela ut den här då. 😐
kettmpa Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Ja för mig tog det bara några minuter. Antar det är en jäkla massa som laddar ned den nu så det är inte konstigt det tar tid. Men varför gnälla? Den är ju gratis. kasta upp den på egen server och dela ut den här då. 😐 Jag kan göra det när jag fått hem den
kolin Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Tog väl 40 minuter att få hem den, sedan funakde den som smöret. Lyssnade igenom massor med ljud, många var helt otroligt skitbra men alltför många var ren dynga (tycker jag). Men vad CPU:n toppade på vissa ljud (CPU frågan dyker ofta upp hos mig i många trådar... 🥰 ) Kolin
DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Tog väl 40 minuter att få hem den, sedan funakde den som smöret. Lyssnade igenom massor med ljud, många var helt otroligt skitbra men alltför många var ren dynga (tycker jag). Men vad CPU:n toppade på vissa ljud (CPU frågan dyker ofta upp hos mig i många trådar... 🥰 )Kolin Jo allför många ljud är ren dynga. Instämmer totalt om det. Men vissa är bra och då kan man inte klaga när det gratis 😛
hegobald Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Eller svenska http://www.skickafilen.se/ (snabb och bra)
hegobald Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Filen var på 65,2 MB och det tog mig 2 minuter och 33 sekunder att ladda hem med fesigt ADSL-bredband.. Inga problem då nåt är gratis inte 🥰 ProteusVX
DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Filen var på 65,2 MB och det tog mig 2 minuter och 33 sekunder att ladda hem med fesigt ADSL-bredband.. Inga problem då nåt är gratis inte 🥰ProteusVX Jaha ja då var du några minuter snabbare än mig och ändå sitter jag med snabbt bredband. 😛
Vallhagen Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Jag trackar för tipset. Installerat och provat i ungefär 30 sekunder, men den här kommer jag nog ha glädje av på riktigt! Gott!
kettmpa Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna Funkar inte i Fl! 😲 gör om gör rätt?
djstyler Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna 😏 Funkar inte i Fl! 😲 gör om gör rätt?
DieHard (oregistrerad) Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna Funkar inte i Fl! 😲 Har inte FL men det är en vst så den ska funka i där med. Du måste göra nåt fel.
djstyler Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna Funkar inte i Fl! 😲 Har inte FL men det är en vst så den ska funka i där med. Du måste göra nåt fel. Ska försöka imorn igen, är så j*vla trött nu så ja ser knappt muspekaren!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.