Jump to content
Annons

ProteusVX nu gratis

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Vst-synten ProteusVX är nu gratis

Bara att ladda ned på www.emu.com 😑

Redigerat av Olsberg
Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Vad är ProteusVX..?? 😑😄

En vst-synt. Så om du har behov av det är det bara att ladda ned.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ja för mig tog det bara några minuter. Antar det är en jäkla massa som laddar ned den nu så det är inte konstigt det tar tid. Men varför gnälla? Den är ju gratis.

Postat
Ja för mig tog det bara några minuter. Antar det är en jäkla massa som laddar ned den nu så det är inte konstigt det tar tid. Men varför gnälla? Den är ju gratis.

kasta upp den på egen server och dela ut den här då. 😐

Postat

kasta upp den på egen server och dela ut den här då. 😐

Jag kan göra det när jag fått hem den

Postat

Tog väl 40 minuter att få hem den, sedan funakde den som smöret. Lyssnade igenom massor med ljud, många var helt otroligt skitbra men alltför många var ren dynga (tycker jag). Men vad CPU:n toppade på vissa ljud (CPU frågan dyker ofta upp hos mig i många trådar... 🥰 )

Kolin

DieHard (oregistrerad)
Postat
Tog väl 40 minuter att få hem den, sedan funakde den som smöret. Lyssnade igenom massor med ljud, många var helt otroligt skitbra men alltför många var ren dynga (tycker jag). Men vad CPU:n toppade på vissa ljud (CPU frågan dyker ofta upp hos mig i många trådar... 🥰 )

Kolin

Jo allför många ljud är ren dynga. Instämmer totalt om det. Men vissa är bra och då kan man inte klaga när det gratis 😛

Postat

Filen var på 65,2 MB och det tog mig 2 minuter och 33 sekunder att ladda hem med fesigt ADSL-bredband.. Inga problem då nåt är gratis inte 🥰

DieHard (oregistrerad)
Postat
Filen var på 65,2 MB och det tog mig 2 minuter och 33 sekunder att ladda hem med fesigt ADSL-bredband.. Inga problem då nåt är gratis inte 🥰

Jaha ja då var du några minuter snabbare än mig och ändå sitter jag med snabbt bredband. 😛

DieHard (oregistrerad)
Postat
mycket ljud för pengarna :rolleyes:

Funkar inte i Fl! 😲

Har inte FL men det är en vst så den ska funka i där med. Du måste göra nåt fel.

Postat
mycket ljud för pengarna :rolleyes:

Funkar inte i Fl! 😲

Har inte FL men det är en vst så den ska funka i där med. Du måste göra nåt fel.

Ska försöka imorn igen, är så j*vla trött nu så ja ser knappt muspekaren!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.