ChrioN Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 (redigerat) Jag la en liten prenumeration på Studio häromdagen, men fick då reda på att man inte får det aktuella numret, utan det nästkommande. Blev lite sur, men vad händer? Jo, jag får ett pm från Olsberg. Jag ger honom min adress, och 2 dagar senare har jag numret i brevlådan. Gratis. Det kallar jag stil. Tack så jättemycket! Redigerat 1 november 2004 av ChrioN
denton (oregistrerad) Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 En glad 😄 prenumerant är en fortsätter att prenumerera.
Carl_B Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 (redigerat) Jag la en liten prenumeration på Studio häromdagen, men fick då reda på att man inte får det aktuella numret, utan det nästkommande. Blev lite sur, men vad händer? Jo, jag får ett pm från Olsberg. Jag ger honom min adress, och 2 dagar senare har jag numret i brevlådan. Gratis. Det kallar jag stil. Tack så jättemycket! sen i slutet nästa månad kommer en räkning 😄 Redigerat 1 november 2004 av Carl_B
Björn Olsberg Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 sen i slutet nästa månad kommer en räkning 😄 Äh, Carl, du känner väl oss bättre än så? 😲
Carl_B Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 sen i slutet nästa månad kommer en räkning 😄 Äh, Carl, du känner väl oss bättre än så? 😲 haha jo visst gör ja de.. försöker bara skrämma bort lite folk från detta forumet.. de som brukade va så gemytligt innan 😆
Björn Olsberg Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 haha jo visst gör ja de.. försöker bara skrämma bort lite folk från detta forumet.. de som brukade va så gemytligt innan 😉 Äh, här som är så müsigt? *mysmys* OT: 501 inlägg - påminner om det skriande behovet av att köpa nya brallor.
Carl_B Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 haha jo visst gör ja de.. försöker bara skrämma bort lite folk från detta forumet.. de som brukade va så gemytligt innan 🙂 Äh, här som är så müsigt? *mysmys* OT: 501 inlägg - påminner om det skriande behovet av att köpa nya brallor. 😉 @ OT
Majken Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 (redigerat) Jag är lite knäckt över att du hann före mig att registrera dig på forumet Olsberg. Jag hade ju velat vara medlem nummer 1, nu är jag ju inte ens i närheten. Skämmes o själviska männska! 😆 EDIT: Jag har dock för tillfället 88 meddelanden mer än dig vilket värmer en smula, hah. Känn dig slagen! 🙂 /Majken Redigerat 1 november 2004 av Majken
Björn Olsberg Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 (redigerat) Det mesta går ju att fixa, med nackdelen att då får du mina inlägg och jag dina - vilket betyder att jag har skivit fler inlägg än du. Tough decision 😆 EDIT: Flyttade inlägg om att köpa tidigare nummer av Studio hit. EDIT 2: Flyttade inlägg om byxstorlekar hit. Redigerat 2 november 2004 av Olsberg
crybaby Postat 3 november 2004 Postat 3 november 2004 Jag la en liten prenumeration på Studio häromdagen, men fick då reda på att man inte får det aktuella numret, utan det nästkommande. Blev lite sur Men det är ganska naturligt - annars är det ju risk att den nya prenumeranten får hem ett nummer som han redan köpt på Pressbyrån. -Crybaby
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.