creel (oregistrerad) Postat 9 april 2008 Dela Postat 9 april 2008 (redigerat) Om nån vill ha rena gitarrslingor, komp, riff eller typ vad som helst så kan jag spela in det. Pop/rock/metal 😉 Alltså, säg att ni håller på med en låt/produktion och vill ha lite gitarrprylar med bra ljud fast ni själva har inte möjlighet till detta. Har för närvarande en ENGL Screamer med en 412:a med V30:s. Mickar upp med Shure-mickar, eventuellt en Rode-kondensatormick. Vad jag vinner på detta? Inte ett skit, tänkte bara för er skull då det verkar vara många på det här forumet som sitter med digitala skit- och simuleringsgrejer. Om det är något seriöst som ni ska tjäna pengar så kan vi dock diskutera saken, haha. OBS, jag garanterar inte att jag alltid är intresserad. Musiken måste vara lite i min smak för att jag ska ha ork/lust med detta. Redigerat 10 april 2008 av creel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plankis Postat 11 april 2008 Dela Postat 11 april 2008 Du får gärna lägga upp lite ljudklipp. 😉 Jag är lite intresserad över om screamern låter så bra som jag tror, har funderingar på att köpa en sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GIGAN (oregistrerad) Postat 12 april 2008 Dela Postat 12 april 2008 Om nån vill ha rena gitarrslingor, komp, riff eller typ vad som helst så kan jag spela in det. Pop/rock/metal 😉 Alltså, säg att ni håller på med en låt/produktion och vill ha lite gitarrprylar med bra ljud fast ni själva har inte möjlighet till detta. Har för närvarande en ENGL Screamer med en 412:a med V30:s. Mickar upp med Shure-mickar, eventuellt en Rode-kondensatormick. Vad jag vinner på detta? Inte ett skit, tänkte bara för er skull då det verkar vara många på det här forumet som sitter med digitala skit- och simuleringsgrejer. Om det är något seriöst som ni ska tjäna pengar så kan vi dock diskutera saken, haha. OBS, jag garanterar inte att jag alltid är intresserad. Musiken måste vara lite i min smak för att jag ska ha ork/lust med detta. Skickade ett pm, men vet ej om det gick fram, så jag är klart intresserad Kanske kan jag hjälpa dig med klaviatur/sång? GIGAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.