Valle Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 Digidesign and the Audio Group of Avid Technology köps upp Den akut krisdrabbade Digidesign/Avid Technology köps upp av konkurrenten Steinberg Media Technologies GmbH, med stöd av Twelve Tone Systems (Cakewalk). Affären blev klar natten till tisdagen svensk tid. Genom uppköpet vill Steinberg i samarbete med Cakewalk hindra Digidesign/Avid, världens ledande industristandard inom ljud och bild, från att gå omkull. Läs mer [digidesign]: http://www.digidesign.com/index.cfm?navid=...amp;itemid=5071
Anders F Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 (redigerat) hm...har lite svårt att tro på det 🙂 Redigerat 1 april 2008 av Gizmozis
IDF Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 fy fan va jag trodde på det.. 😆 :lol: 😆 jag fick verkligen dödsångest!!
Valle Postat 1 april 2008 Trådstartare Postat 1 april 2008 OK, I'm busted! 😆 Men det hade varit roligare om de som "förstod" avstod från att skylta med det... Dessutom, Gizmozis, du vet väl att en redigering av ursprungskommentar är "livsfarlig" i en sån här situation 😆 He he...
Anders F Postat 1 april 2008 Postat 1 april 2008 OK, I'm busted! 😆 Men det hade varit roligare om de som "förstod" avstod från att skylta med det... Dessutom, Gizmozis, du vet väl att en redigering av ursprungskommentar är "livsfarlig" i en sån här situation 😆 He he... Jo, jag vet, men jag ville inte skriva om klumpen i magen du gav mig föst 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.