Björn Olsberg Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Om en stund kommer jag ta ner forumet för uppdatering av forummjukvaran. Några funktionsmässiga förändringar är det inte fråga om, det har främst med säkerhet och buggfixar att göra. Uppdateringen kommer även lägga grunden för framtida justeringar av forumets utseende och till viss del funktionalitet. Jag beräknar att forumet kommer ligga nere ungefär 45 minuter. Ber om överseende! 😆
Micke H Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Du kommer alltså att ta ifrån mig 45 minuter av mitt liv? You bastard! 😆
Björn Olsberg Postat 10 januari 2008 Trådstartare Postat 10 januari 2008 Ska inte du på Logic-seminariet om en stund? You bastard 😆
Micke H Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Ska inte du på Logic-seminariet om en stund? You bastard 😆 Då måste man ha för det första en Mac, och för det andra Logic. Men tackar för injudan. 😆
tbruce Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Du kommer alltså att ta ifrån mig 45 minuter av mitt liv? You bastard! 😆 Ge tillbaka. 😆
Björn Olsberg Postat 10 januari 2008 Trådstartare Postat 10 januari 2008 Sådär, då är uppdateringen klar. Om det skulle ha smugit sig in någon bugg, återkom gärna till mig via PM. Mvh .björn.
Emulator Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 Ve[rkkar som /&d(((et fun+++++++nkar ka''las if { h=>0 har in*&%e upplev}t nå´^gra s]o£m hel@@st pr/¤"#(/oblem a[/lls faktiskt :;() förresten ingick macen om man tog sig till seminariet? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.