hackeman Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 MAXAD NĂRDFAKTOR! đ kunde sĂ„klart inte lĂ„ta bli efter att jag fick idĂ©n hĂ€r... đ i printad form blir det visitkortsstorlek... vilket det ska vara till sĂ„nadĂ€rade plastfickor med nĂ„l som man fĂ€ster pĂ„ kavajen/skjortan... đ som sagt, synd bara att det Ă€r sĂ„ pinsamt att bĂ€ra, annars kunde vi ha sĂ„na hĂ€r namnbrickor pĂ„ oss nĂ€r vi ses IRL pĂ„ krogen, höhö... đ lĂ€gg mĂ€rke till att det sĂ„klart gĂ„r i Studios Corporate Colors... đ
hammagrella Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 đ Snyggt Hacke! Dom kör vi pĂ„! Det Ă€r inte alls pinsamt, vi kanske tillochmed kan fĂ„ schyssta privilegier om vi ser ut som nĂ„n jĂ€mra konferens.
hackeman Postat 3 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 3 oktober 2004 đ Snyggt Hacke! Dom kör vi pĂ„! Det Ă€r inte alls pinsamt, vi kanske tillochmed kan fĂ„ schyssta privilegier om vi ser ut som nĂ„n jĂ€mra konferens. En baktanke jag hade var förstĂ„ss att OM vi nu mot förmodan tar sĂ„na hĂ€r pĂ„ oss sĂ„ Ă€r det ju marknadsföring för Studio vilket helt klart berĂ€ttigar att IDG & Olsberg sponsrar oss med första rundan. Minst. đ
Tokas Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Hahaha, jag ska lÀtt göra en likadan med mitt namn och bild pÄ!
hackeman Postat 3 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 3 oktober 2004 (redigerat) Hahaha, jag ska lĂ€tt göra en likadan med mitt namn och bild pĂ„! Vill du kanske ha PSD-filen? đ (edit: PhotoShop alltsĂ„) Ska det göras mĂ„nga sĂ„na hĂ€r fixar jag en mall i Word eller nĂ„t... Redigerat 3 oktober 2004 av hackeman
tordA Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 och nĂ€r vi kommer till skott, sĂ„ stĂ„r det Hackeman pĂ„ allas namnbrickor đ
hackeman Postat 3 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 3 oktober 2004 och nĂ€r vi kommer till skott,sĂ„ stĂ„r det Hackeman pĂ„ allas namnbrickor đ Haha... nÀÀÀ det Ă€r ju dĂ€rför man gör en mall fattar'u vÀÀÀllllll..... đ
Tokas Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Vill du kanske ha PSD-filen? Hehe, ja, lĂ€gg upp den. Om jag Ă€r pĂ„ mitt lata humör (som Ă€r ganska sĂ„ ofta) sĂ„ kan det underlĂ€tta. đ
hackeman Postat 3 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 3 oktober 2004 Vill du kanske ha PSD-filen? Hehe, ja, lĂ€gg upp den. Om jag Ă€r pĂ„ mitt lata humör (som Ă€r ganska sĂ„ ofta) sĂ„ kan det underlĂ€tta. đ StudioVisitkort.psd (799KB) - gjord i Adobe PhotoShop 7.0. Kunde inte göra bĂ€ttre kvalle Ă€n 150dpi eftersom jag inte har vĂ„ra avatars i högre upplösning...
Neko Postat 4 oktober 2004 Postat 4 oktober 2004 Skoj idĂ©! Vi fĂ„r anordna en IRL stortrĂ€ff ngn gĂ„ng. Bra att ha namnbrickor dĂ„ kanske, blir lite lĂ€ttare att se vem som Ă€r vem. đł Drar hem Psd filen nĂ€r jag kommer hem
alexfree Postat 4 oktober 2004 Postat 4 oktober 2004 hackeman, du ser lite smal ut pÄ visitkortet....har du bantat?
hackeman Postat 4 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 4 oktober 2004 hackeman, du ser lite smal ut pĂ„ visitkortet....har du bantat? Haha.. đ nĂ€ det Ă€r faktiskt min avatar som Ă€r för "tjock"... har vĂ€l fel dimensioner pĂ„ den bilden. SĂ„ hĂ€r ser originalet ut: http://mera.hacke.nu
Lundin Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 (redigerat) Har du sparat din mall med alla layers separerade? Grymt att plasta in och göra "backstagepass" av din idĂ© đ Redigerat 6 oktober 2004 av demoniqus
hackeman Postat 6 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 6 oktober 2004 Har du sparat din mall med alla layers separerade? Grymt att plasta in och göra "backstagepass" av din idĂ©Â đ Layersarna Ă€r separerade i Photoshop. Men att kalla det mall Ă€r kanske lite överskattat... jag tĂ€nkte göra en motsvarande mall i Word dĂ€r man bara fyller i namn och byter till egen bild. Men det Ă€r ju ganska nördiga snubbar hĂ€r sĂ„ det Ă€r sĂ€kert inget problem för var och en att Ă€ndra i PS.. đ
Lundin Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 Najs... ..du kan ju bidraga med den tjĂ€nsten för en smĂ€rre summa dollars ju.. đ
sounden Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Varför inte göra en visitkorts "generator" pĂ„ en hemsida? đ //S
hackeman Postat 12 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 januari 2005 Varför inte göra en visitkorts "generator" pĂ„ en hemsida? đ //S Vassego o kör hĂ„rt! đ
wonderboy Postat 13 januari 2005 Postat 13 januari 2005 Snyggt, Hackeman! Det skulle ocksĂ„ göra sig snyggt pĂ„ en svart T-shirt! đ±
hackeman Postat 13 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 januari 2005 Snyggt, Hackeman! Det skulle ocksĂ„ göra sig snyggt pĂ„ en svart T-shirt! đ Hehe, eller tar vi pĂ„ oss den dĂ€r haklappen istĂ€llet.. đ
ThomasJ Postat 13 januari 2005 Postat 13 januari 2005 klockrent.. skall fan trycka upp ett pat haklappar till alla dreglande studio freaks
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.