hackeman Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Som sagt, någon som skickade in något bidrag? Var sista dagen i tisdax... Jag skickade in, men bröt två regler för att vara säker på att inte lyckas hela vägen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Jag är med på två inskickade låtar, som textförfattare. Tycker själv att låtarna är riktigt bra, men det är ju med ens skapelser som med barn...man är väldigt förtjust i sina egna... 😄 Jag hade också utkast till ett par egna låtar, men de blev inte riktigt bra så de dyker väl upp som demoinspelningar här så småningom...så får jag sågas mer offentligt istället för att i tysthet hamna i Björkmans papperskorg... 😉 /Jan Olof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 klart man skickade in! Eftersom det är svårt att klå de inbitna rävarna på deras hemmaplan får man ju hitta på en egen genre - denna gången blev det Peace of the World, en dance/technolåt med fredsanda och rapinslag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Tyckte att "synth"-låtarna som var med ifjol var så usla, så vi kände oss tvungna att skicka in ett bidrag för att visa svenska folket hur bra synthmusik kan låta... 😛 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 30 september 2004 Dela Postat 30 september 2004 Tänkte skicka in "Born in the USA" med Jörn Gretzky, men började kräkas när jag skulle fortsätta med vers 2, så det blev inget..... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 19 oktober 2004 Dela Postat 19 oktober 2004 (redigerat) Flyttade inlägg om att SVT nu publicerat bidragen till urvalet - klicka här för att läsa. Redigerat 19 oktober 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 oktober 2004 Dela Postat 19 oktober 2004 (redigerat) Skulle våga säga att du lade in fel länk Olsberg... För när jag klickar hamnar jag i denna tråden igen 🙂 EDIT: la till EDIT 2: Olsberg hann före, tog bort länk. Redigerat 19 oktober 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 19 oktober 2004 Dela Postat 19 oktober 2004 Hopps, tack för det - fixat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 oktober 2004 Dela Postat 19 oktober 2004 (redigerat) Aftonbladets lista över alla bidrag Det som är värt att notera iår är att Thomas G:son bara har 3 bidrag med. Bobby Ljunggren har 4 och killarna på Plugged Productions (Tim Larsson/Niklas Edberger/Johan Fransson/Tobias Lundgren) har med 4 bidrag. 😏 Det svarta fåret är väl Robin Rex bidrag, mannen som producerat såväl Dr Bombay som Baren-Molles bidrag till Melodifestivalen 2002... 😉 Redigerat 19 oktober 2004 av vectro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 19 oktober 2004 Dela Postat 19 oktober 2004 Tänkte skicka in "Born in the USA" med Jörn Gretzky, men började kräkas när jag skulle fortsätta med vers 2, så det blev inget..... 😏 Sassa brassa mandelmassa vi vill höra Gretzky rassla 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 19 oktober 2004 Dela Postat 19 oktober 2004 Jag och brorsan planerar halvt på skämt att skriva ihop något till nästa år. Enbart för att tjäna pengar, såklart (och chansen att få slänga saker på E-Type). Blir nog riktigt intressant om det blir av, antingen varje schlagerstereotyp sedan starten eller experimentell hardcore-electro. Frågan är vad som har störst chans 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.