Jump to content
Annons

Pain of Salvation - Scarsick


surikatmamma

Recommended Posts

Nån mer än jag som gjort misstaget att lyssna på denna skiva efter att ha hört att det ska vara deras bästa hittills? Det kan mycket väl vara den sämsta skivan som gjorts tycker jag, men det skulle vara intressant att höra om någon gillar den och vill berätta varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Wow, jag tycker tvärtom. Jag fullkomligt älskar den, av samma anledning som jag gillar det mesta PoS gjort: den är så jäkla annorlunda och udda! Det här är inte ett band som amatörmässigt och oproffsigt prövar nya sound, det här är ett band med extremt skickliga musiker som kan skriva och spela nästan vad som helst.

Favoriter just nu är: America, Spitfall och Disco Queen(!!) fast då lyssnade jag första gången på skivan idag.

Måste dock erkänna att vissa saker har jättesvårt att sätta sig ordentligt. Men så har det alltid varit med allt dom gjort för mig. Detta verkar dessutom vara ett album man antingen älskar eller hatar, kolla bara här.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...