coyster Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Tja! Undrar hur jag enklast för över nya patcher till Virus TI. Har hittat några från bla access siten som jag skulle vilja testa!!! Kör över dom via midi misstänker jag, men hur exakt!?
Tilly Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Send dom via ditt Sequencer program 🙂 Annars har jag en så kallad Patch loaded för min Virus C, vet dock inte om den funkar för TI men värt att testa 🙂 den är gratis och kan skicka den via MSN om du vill?
coyster Postat 16 december 2006 Trådstartare Postat 16 december 2006 Send dom via ditt Sequencer program 🙂Annars har jag en så kallad Patch loaded för min Virus C, vet dock inte om den funkar för TI men värt att testa 🙁 den är gratis och kan skicka den via MSN om du vill? Perfa!!! testar gärna!!! Jag har mailat dig!!!
Tilly Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Oj jag hade visst en gammal mailadress, har ändra nu! Annars adda mig på msn Andreas@teskidesign.com min mail är contact@soundborn.com
Nexustwins Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 Hmm, Funkar det till virus-A också? Mitt sound driver program hittar tyvärr inte virusen. :/
r206 (oregistrerad) Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 Jag brukar använda MIDI-OX för att föra över patchar/os till syntar. Kostar gratis. Men när det gäller virus TI borde inte det enklaste vara att använda sig av TI mjukvaran?
coyster Postat 19 december 2006 Trådstartare Postat 19 december 2006 Jag brukar använda MIDI-OX för att föra över patchar/os till syntar. Kostar gratis. Men när det gäller virus TI borde inte det enklaste vara att använda sig av TI mjukvaran? Virus Control då?
r206 (oregistrerad) Postat 19 december 2006 Postat 19 december 2006 Ja precis. Ska bara vara att lägga filerna du laddade ner från access i den katalog där virus control sparar sin presets sen kan du ladda över de den vägen.
coyster Postat 20 december 2006 Trådstartare Postat 20 december 2006 Tack för samtliga tips, jag ska göra ett försök. Sounddiver då? Funkar det?
android Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 Tack för samtliga tips, jag ska göra ett försök. Sounddiver då? Funkar det? Har ingen erfarenhet av nån virussynth, men det vore lite konstigt om inte Sounddiver skulle funka. Men det känns väl lite som att gå över ån efter vatten om den där VSTi-funktionen finns...?
coyster Postat 20 december 2006 Trådstartare Postat 20 december 2006 Tack för samtliga tips, jag ska göra ett försök. Sounddiver då? Funkar det? Har ingen erfarenhet av nån virussynth, men det vore lite konstigt om inte Sounddiver skulle funka. Men det känns väl lite som att gå över ån efter vatten om den där VSTi-funktionen finns...? ....ja det stämmer ju 🥰 Varför krångla till det? Har tyvärr inte hunnit testa, alltid något som kommer i vägen 🥰
Tilly Postat 20 december 2006 Postat 20 december 2006 Hmm, Funkar det till virus-A också? Mitt sound driver program hittar tyvärr inte virusen. :/ Det ska funka till Virus A också! Adda mig på MSN så kan jag skicka över det till dig Nexus 😛
coyster Postat 21 december 2006 Trådstartare Postat 21 december 2006 Ja precis. Ska bara vara att lägga filerna du laddade ner från access i den katalog där virus control sparar sin presets sen kan du ladda över de den vägen. Tack tack tack!!!!! Funkade aldeles förträffligt! Behöver inte (om man inte vill) fylla rambankerna i synthen me patcher, spara dom i datorn KANOOON!!!! Plötsligt hade jag 1000-1500 nya patcher på en halv minut 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.