mange_andersson Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 ja ämnestiteln säger ju allt... tacksam för svar!
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Nej. Nån DIN->2xRCA eller DIN->2xtele kan du hitta, men kopplingen följer ju audiostandarden då, inte MIDI.
DrHans Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Hur hade du tänkt att den skulle fungera? 😄 Är jag nyfiken på jag med.
Fruppe69 (oregistrerad) Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Det fattar ni väl, han ska koppla in synten till stereon.
Snake Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Det fattar ni väl, han ska koppla in synten till stereon. Ehh... Du glömde smileyn. För du skämtar väl 😄
dancedancedance Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 han kanske letar efter en kabel med inbyggt the grandvst?
tbruce Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 MIDI-signaler innehåller inget ljud, utan bara information om vilken ton ska höras när, lite förenklat... de kan styra någon sorts ljudmodul, antingen hårdvara eller i datorn, som tolkar informationen och gör ljud av det. Detta ljud kan du sedan få ut som RCA eller tele eller så.
mange_andersson Postat 31 augusti 2006 Trådstartare Postat 31 augusti 2006 öööh asså.. jag tänkte koppla den till ett PA, det är en kompis keyboard som behöver hookas upp.. men va fan.. då måste man alltså ha en sån där synth modul då eller? eller så kanske det finns line out på den..? den är helt spillans ny! 😆
tbruce Postat 31 augusti 2006 Postat 31 augusti 2006 Skulle gissa att den har inbyggda ljud. Med största sannolikhet har den även någon form av audio-output. Använd den, midiuttaget behöver du inte. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.