Nexustwins Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 (redigerat) Tjenare, som vissa här på forumet vet är jag "anställd" i webb radion www.neradio.se. Vi är ständigt på jakt efter ny musik både från kända och okända producenter. Så nu har du chansen att få din musik spelad för hela världen. Betalning sker ej av oss utan du måste vara stim ansluten för att få någon ersättning. Låtarna får ej vara bifogade med mailet utan måste vara länkade till en annan server. Vi tar bara emot Trance och Techno. maximum 2 låtar åt gången, Om vi vill höra mer kontaktar vi avsändar adressen. Skicka in dina låtar till: Musik[@]neradio.se* *Ta bort "[]" för korrekt adress..... **Låtarna väljs ut av en jurry och inte av en enskild person. // Nexustwins - Neradio Redigerat 27 augusti 2006 av Nexustwins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 soft. Ett av mina spår kommer att spelas frånochmed inatt på den sidan:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Jamenjahaja. Då har jag skickat iväg mitt bidrag, och hoppas att nån tar emot den. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.