Majken Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Stocholms IRL: Datum: 29'e September Plats: Carmen på söder Tid: 19:00-snåret Killar och tjejor som anmält sig: Majken Hackeman Lådan IDF Lundin ?? Giggsy Linkovich Steflund Sounden Elof VacUm D.i.a. ?? UmeMagnus Berch Mornel Forcefed Florian ?? Roffe Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 (redigerat) Såååå... Börjar det inte bli dags för en IRL i Stockholmstrakten igen? Nu nån gång i September kanske? /Majken Härmapa 🙂 Hade gärna kommit. Kan ni inte ha en IRL när jag har tid och möjlighet att åka dit? Hade varit skoj att träffa er däruppe. Redigerat 25 augusti 2006 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Vilken dag som helst innan 13:e september... därefter bara tisdagar och söndagar... om jag inte kan sluta upp vid 00:30-rycket.... ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Vilken dag som helst innan 13:e september... därefter bara tisdagar och söndagar... om jag inte kan sluta upp vid 00:30-rycket.... ^^ haha! Welcome to work my son! 😄 syns ikväll! Jag får se om jag har möjlighet att dyka förbi, har dock samma problem som osiris fast INNAN 13:e september 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Annars får ni ju dyka in hos mig... så slipper jag komma till er... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Jag är på. Förslag på någon aktivitet eller kör vi en gammal god supa-och-slåss-och-dansa-disco-på-sunkhak-kväll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 jag vill vara med och supa....... IRLen på Carmen : Mycket mycket trevligt IRLen på VASA : Mössförbud efter kl 21 !!!! (inget fel på sällskapet dock) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Ni vet att ni kan lita på mig! Alltid på....om jag inte ska bort på andra dumheter (missade ju sommarträffen på Gärdet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Jag har inga cash 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Jag har inga cash 🙁 du har väl slösat alla på ägg kan jag tänka mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 jag vill vara med och supa....... Ja fyfan va skoj. Jag är lätt på! Men bara om det är after-work-tid 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 (redigerat) Kan vi inte boka in ett Stockholms-sommar-IRL till år 2007 redan nu? På det sättet kan jag dyka upp, och ingen och jag menar INGEN, som bor i Stockholmsområdet, kan ha någon giltig ursäkt till varför de inte kan komma 🙁 Redigerat 25 augusti 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Varför måste ni supa? 😎 Eller om man vänder på det, varför är jag under 18? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Kan vi inte boka in ett Stockholms-sommar-IRL till år 2007 redan nu? På det sättet kan jag dyka upp, och ingen och jag menar INGEN, som bor i Stockholmsområdet, kan ha någon giltig ursäkt till varför de inte kan komma 🙂 Det där var faktiskt smart! Lådan kan ju också komma! 😄 Well.. Jag är på i September, om jag inte jobbar. Men det tror jag att jag kan slippa. Aktivitet? Räcker med öl tror jag.. O dessutom är jag på på den nästa år också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Jag har inga cash 😄 du har väl slösat alla på ägg kan jag tänka mig Njaa.. Mest fest. Haru räknat äppelbitar igen? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2006 Kom igen nu Pazo, öppna på pungen! --- Om nån ska ut på Syntax Error ikväll och råkar känna igen mig så får ni gärna säga hej förresten. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Haru räknat äppelbitar igen? 😉 😄😄😄😄😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Vadå, ni menar som en sommar-IRL fast inomhus och starkare öl? Låter som ett steg tillbaka, tycker jag. 😄 Låter bajskul. Dock dansar jag inte nykter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 jag vill vara med och supa....... Ja fyfan va skoj. Jag är lätt på! Men bara om det är after-work-tid 😄 Du menar efter 13.00? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 låter trevligt!! Ska vi inte kombiner det med lite surströmming... då skulle jag bli gla som en spelman 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 surströmming... plötsligt fattar jag varför det är så bra att vi träffas på nätet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 håller dessutom på att spåra ur......Majken efterlyste spritfest men hittills har det mest pratats om ägg, äpplen och surströming (och jag är inte oskyldig) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 håller dessutom på att spåra ur......Majken efterlyste spritfest men hittills har det mest pratats om ägg, äpplen och surströming (och jag är inte oskyldig) vääääänta nu.... Surströmmingens tillbehör, faller under "spritfest" 😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Ge mej ett vettigt datum och ett schysst ställe så är jag självklart på. Föredrar också Carmen framför Vasa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Asså, nu har jag missar 2 st IRL`R så det får väl bli tredjegångengillt:P Jag kommer förusatt att jag kan och har råd att bli sådär lagom rund om mina små fötter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Jag kommer gärna om jag har kan...Vilket väl inte ska vara så svårt med mitt schema 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zkitz Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Antar att man minst måste vara veteran på forumet för att gå på blind-date! ;o Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Antar att man minst måste vara veteran på forumet för att gå på blind-date! ;o Äsh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Jag är ju faktiskt gröngöling på forumet, men det var ändå skoj på IRL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 31 augusti 2006 Dela Postat 31 augusti 2006 Hoppas ni lyckas få in en dag då jag kan, tycker det var väldigt trevligt sist. Förresten förstår jag inte vad som är så hemskt med surströmming, det är gott, magen sätts igång, andra obehöriga hålles på skäligt avstånd och man blir glad av drycken till! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.