josie87 Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 detta är inte precis en demo men jag gjorde denna lilla radiojingeln till mitt band som man kan höra när man går in på hemsidan och som vi spelar upp på spelningar. kul grej bara, hehe 🙂 /josef http://yodapop.gnu.nu yodapop.gnu.nu.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 5 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2006 jag borde kanske börja försörja mig på det här... det finaste en människa kan göra, skriva radiojinglar 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 (redigerat) Riktigt bra, kul jingel. Låter jättebra tills musiken slutar och en röst säger youdapop punkt gnu punkt nu Inte så bra flyt i talet, gör om det och det är kanon. Känns om att det drar sig lite på sista nu och det låter nästan pitchat eller konstlat på rösten. Innan är det skitskönt. 😕 Edit: Vill bara tillägga att eran websida var kanon Redigerat 5 augusti 2006 av DrHans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 5 augusti 2006 Dela Postat 5 augusti 2006 ja verkligen slickt och fint 🙂 Fast jag tycker det är onödigt med gitarrbruset i början. Ta bort det så kommer ljudet ännu mer in your face direkt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 5 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 5 augusti 2006 ja verkligen slickt och fint 🙂Fast jag tycker det är onödigt med gitarrbruset i början. Ta bort det så kommer ljudet ännu mer in your face direkt 🙂 ja, det var verkligen en megatabbe med bruset, hehe. och ang rösten så kan jag säga att jag pitchade den en helton (tror jag) och det försöker jag inte dölja heller, 🙂. mest för att det är lite kul... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 6 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 6 augusti 2006 annars är det ju fina och slicka ackord.. maj9 och 11 är allt man behöver! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 jag borde kanske börja försörja mig på det här... Eller inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 9 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2006 jo, det ska jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 9 augusti 2006 Dela Postat 9 augusti 2006 Ja produktionsmässigt låter det ju bra men jag får samtidigt känslan av scenbytesmusik från nån käck komediserie... 😕 Är lite väl mycket NRG-känsla och jag tror att det hade varit mer tilltalande om en tjej läst texten 😱 (ganska originellt dock för att vara en hemsida och jag minns ju er adress(.)nu) /M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
josie87 Postat 9 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 9 augusti 2006 tjej ja, det kanske du har rätt i men eftersom jag själv är kille så var det lite enklare 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.