pennudd Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 (redigerat) här kommer lite nytt shit såg att några (hackeman blandannat) att ni ville höra alster från mig. Tyvärr kan jag inte lägga ut nåt för tillfället förutom detta. oj... höll på att glömma info upphovsman: Markus Nyberg Artist: markus Medverkande: Markus Eventuella fler medverkande: Markus ännu fler eventuella medverkande: Markus Genre: plast pop Format: mp3 trevlig sommar på er alla latmaskar (inkl mig själv) GUNNAR.MP3 Redigerat 7 juli 2006 av pennudd
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 😆😉 Häftigt, radioteater 😉 låter som en trevlig night on the town 😉 . Göran
Tokai Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 (redigerat) Hahahaha-ojojoj. 😆😎 Varför inte. Blev faktist lite besviken att det slutade så snabbt. Du har visat oss hitmaskinen. Tack. Kan man beställa en sån? Redigerat 8 juli 2006 av Tokai
Dexter Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 Det är för bra för att skoja bort med pitchad sampling och dito körer. Tycker jag.
pennudd Postat 8 juli 2006 Trådstartare Postat 8 juli 2006 (redigerat) jag gjorde en sån här för att jag hatar detta trumkomp som är i typ alla rnb och hiphoplåtar just nu. Det är så tråkit och fantasi löst jag orkar nog inte göra nåt "vettigt" av det här... men jag kanske kan göra nåt liknande lite mer seriöst. Fast utan detta förhatliga trumkomp då... Redigerat 8 juli 2006 av pennudd
Valdez Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Hahaha..det här var ju kanonroligt..överraskning vid raden "min saab från 61"..himla kul text!... 😉...mera mera!!
pennudd Postat 10 juli 2006 Trådstartare Postat 10 juli 2006 Hahaha..det här var ju kanonroligt..överraskning vid raden "min saab från 61"..himla kul text!... 😆😠...mera mera!! tackar tackar... 😄 Det kanske kommer mera
jarlo Postat 11 juli 2006 Postat 11 juli 2006 Jag tyckte också det var roligt, men... Det var ju 70-talsdiscon som jag trånade efter 😱 😄
pennudd Postat 11 juli 2006 Trådstartare Postat 11 juli 2006 Jag tyckte också det var roligt, men... Det var ju 70-talsdiscon som jag trånade efter 😕 🙂 En av dom som jag har skrivit den med vill inte att jag ska lägga ut den... sorry 😄 Fast Gunnar funkar ju lika bra... 😄
Thimmie Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Kul låt. Rolig text. Saab från 61 är supercoolt ju! Jag önskar att jag hade en. Det måste ju vara en tvåtaktare. 🙂
pennudd Postat 13 juli 2006 Trådstartare Postat 13 juli 2006 aah.. klart det är tvåtaktare. Som låter som att man körde i 230... fast det går i 40km/h 😉😎😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.