bubben Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 (redigerat) Jag och en kompis spelar in en demo, vårat problem är inte att vi inte kan göra musik, mer att vi inte kan få ut det vi vill genom en snygg mix. Jag ska inte smöra och härja, om du känner att du skulle vilja mixa ett Khoma influerat (ett band) lite mörkare emocore projekt så kontakta mig (pm) så snackar vi lite. Redigerat 5 juli 2006 av bubben
bubben Postat 7 juli 2006 Trådstartare Postat 7 juli 2006 inte som jag lägger upp här men jag skulle kunna skicka via msn eller skype kanske.
Bagge Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 ja varför inte? vill gärna lyssna på det.. sula iväg ett mail till gabriel@aeonic.se om ni inte redan fått hjälp och du är nöjd?
surikatmamma Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Vore det inte kul om flera användare fick mixa varsin låt? 😎
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Jeps, det vore kul. Om låten e bra alltså (inspelningskvalitetsmässigt)!
Twist Postat 23 juli 2006 Postat 23 juli 2006 Hur har det här gått? Är väldigt nyfiken på hur resultatet blev. Tog de som mixade betalt eller var de bara allmänt snälla? 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.