Eternal Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 LÅTNAMN: Fest Hos Särra (igen) ARTIST/GRUPP: Mikael Andersson GENRE: Rap/Partypop LÅTLÄNGD: 3:15 KOMPOSITÖR: Mikael Andersson PRODUCENT: Mikael Andersson EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 192 STORLEK: 4,46 STATUS: Skiss som jag inte kommer göra så mycket mer med. Se det som en kul grej. Ja, en kompis ska ha 20 årsfest om ett tag så jag gjorde en låt idag. Som ni hör tog den inte så lång tid 😏 Men ganska kul, särskilt min rötna rapp och mellanspelet. Vill ni göra en Trancedonkadonka eller en annan prodd på detta är ni välkomna! Jag hade kul när jag gjorde detta! 😄 Mikael_Andersson___Fest_Hos_S_rra__igen_.mp3
Eternal Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 Gillar inte att bumpa... Men någon mer borde väl kunna skriva något? 🙂
Eternal Postat 26 juni 2006 Trådstartare Postat 26 juni 2006 Fixat nu Kompis 😉 här har du den : Oj oj oj... Över förväntan faktiskt! Gött dunk! Bra jobbat Eken. 🙂 Säg bara till om du behöver hjälp med något i "studion".
EkenMusiX Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Fixat nu Kompis 😆 här har du den : Oj oj oj... Över förväntan faktiskt! Gött dunk! Bra jobbat Eken. 🙂 Säg bara till om du behöver hjälp med något i "studion". hehe no panic! tack 🙂
Eternal Postat 26 juni 2006 Trådstartare Postat 26 juni 2006 det dög alltså? 🙂 Absolut! Om du vill remixa mer kan jag skicka hela låten som vocaltrack och ett basen som midi. Om du vågar dig på rappdelen vill säga 🙂
EkenMusiX Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 det dög alltså? 🙂 Absolut! Om du vill remixa mer kan jag skicka hela låten som vocaltrack och ett basen som midi. Om du vågar dig på rappdelen vill säga 🙁 crazy 🙂 vi får se om jag har tid, oklart än så länge 🙂
Nexustwins Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 (redigerat) om du slänger ut vocalsen och midi så kan jag göra ett försök om det inte e försent. föressten bra jobbat eken. Redigerat 26 juni 2006 av Nexustwins
EkenMusiX Postat 27 juni 2006 Postat 27 juni 2006 om du slänger ut vocalsen och midi så kan jag göra ett försök om det inte e försent. föressten bra jobbat eken. tack nexus 😆
Eternal Postat 27 juni 2006 Trådstartare Postat 27 juni 2006 om du slänger ut vocalsen och midi så kan jag göra ett försök om det inte e försent. föressten bra jobbat eken. Jag skickar länk via pm till dig nu!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.