Anarchos Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 LÅTNAMN: Lädertyskar ARTIST/GRUPP: Kåta Smurfar GENRE: Punk LÅTLÄNGD: 1:50 TEXT: Skunken Leif KOMPOSITÖR: Biberkolben PRODUCENT:Se ovan EV. MEDVERKANDE: Ingen INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1,68 MB STATUS: Färdig demo Så där ja. Inte jag på sång men jag spelar elbas. L_dertyskar_s_ng_gitarr.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Den där kommer ni att skämmas för den dagen ni fyller 12. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anarchos Postat 22 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 22 juni 2006 Haha Linus! Jag är faktist 3 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trakko_man Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 sånger viskar ju! inget drag i låten, det här är ju ett skämt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
easy_dog Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 <grinig gubbe> 🙁, kort sagt finns det inget bra att säga om den här låten. Inte ens för att vara oseriöst kan jag berömma den för den ngt. Nej det här låter nästan precis likadant som ngt annat alster från dig jag hört innan. Mitt tips är att slänga in trummor, jobba mer på musiken och framförallt släng in gitarrer! Blir extremt tråkigt med bara bas och "sång", speciellt när det inte framförs så bra. </grinig gubbe> Ursäkta om jag lät lite grinig 🙂. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Haha, fy helvete va dåligt! 🙁 Tror inte fem sekunder på att det är du som gjort det... man kan inte stava så bra om man sjunger, spelar och skriver texter så fenomenalt illa. Keep it down. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Keep it down. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 STUM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anarchos Postat 27 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2006 Haha, fy helvete va dåligt! 🙁 Tror inte fem sekunder på att det är du som gjort det... man kan inte stava så bra om man sjunger, spelar och skriver texter så fenomenalt illa. Keep it down. Nä det är inte jag som gjort den. Jag har bara klippt ihop den och så spelade jag in ett fult komp på basen på 1.50 sekunder typ. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Haha, fy helvete va dåligt! 😎 Tror inte fem sekunder på att det är du som gjort det... man kan inte stava så bra om man sjunger, spelar och skriver texter så fenomenalt illa. Keep it down. Nä det är inte jag som gjort den. Jag har bara klippt ihop den och så spelade jag in ett fult komp på basen på 1.50 sekunder typ. 😆 Nu har jag ju inte hört den eftersom jag inte kan lyssna på låtar upplagda på studios server. Men jag undrar ändå varför du la upp det, vad var ditt mål? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 ? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
X-enon Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 (redigerat) 😉 VAD VAR DET DÄR! Den sög! Redigerat 27 juni 2006 av X-enon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anarchos Postat 27 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2006 Haha, fy helvete va dåligt! Tror inte fem sekunder på att det är du som gjort det... man kan inte stava så bra om man sjunger, spelar och skriver texter så fenomenalt illa. Keep it down. Nä det är inte jag som gjort den. Jag har bara klippt ihop den och så spelade jag in ett fult komp på basen på 1.50 sekunder typ. 😉 Nu har jag ju inte hört den eftersom jag inte kan lyssna på låtar upplagda på studios server. Men jag undrar ändå varför du la upp det, vad var ditt mål? För att jag är kompositör och producent i bandet 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
easy_dog Postat 27 juni 2006 Dela Postat 27 juni 2006 Du säger att du är kompositör men innan sa du att du inte gjort låten? Bestäm dig 😉. Hur som helst har du mycket jobb framför dig för att få ut ngt bra 😉. Men du verkar var a ganska ung så du har nog all tid i världen 😆. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anarchos Postat 27 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 27 juni 2006 Du säger att du är kompositör men innan sa du att du inte gjort låten? Bestäm dig 😆. Hur som helst har du mycket jobb framför dig för att få ut ngt bra 😉. Men du verkar var a ganska ung så du har nog all tid i världen 🙂. Jag har inte skrivit texten alltså, bara musiken 😉 Men nej, jag är en gammal snuskgubbe på 60 bast som lever uppe i Norrland 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bullfrog Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Jag antar att du hittade pitchpluggen du letade efter? 😉 Annars tycker jag att den sållar sig till resten av VM-låtarna bra, ett par snäpp högre än Ledin fast sämre än vinjetten till försnacket i SVT-soffan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Låter ju ganska bra! Höj upp basen lite mer bara, så har du en fin låt! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
I C O N (oregistrerad) Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Onkel Konkel finns redan... Trött, tråkigt, intetsägande... Gäsp... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
annelundstudio Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 (redigerat) 😄 fränt mä lite annan musik på detta forumet.....hehe.. alla här är så jävla seriösa jämt keep up the good work... 😄 Redigerat 5 juli 2006 av annelundstudio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Nej, nej, nej. Torkel slår till igen - nu bara måste du erkänna att du är den som förut kallades för Torkel! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.