Jump to content
Annons

Missförstånd


Lilleman

Recommended Posts

Annons
någon form av text/lyrik-forumdel, förslagsvis under "Låtskriveri".

Oj! Hoppsan, den idén håller jag med om. Nu ångrar jag lite att jag röstade på 'Nöjd'. 😱

Japp, "låttexter" är vi flera som länge sagt att vi vill ha. Vill ha, vill ha, vill ha.

Och så hade vi då det här önskemålet oxå förstås... :rolleyes:

Men annars är jag nöjd. 🙂

Att dagens aktiva ämnen är mer reklamerat borde va viktigast. Nu har jag visserligen en short cut i browsern, borde kanske räcka...

Va?? Vadå? Vill du reklamera aktiva ämnen? Vad är det för fel på dom? 😳

Och vad har det och göra med ett forum för låttexter? 😆

😆😆😮

Kricke: http://www.laurelli.com/ordbok/ord/reklamera.asp

Link to comment
Dela på andra sajter

någon form av text/lyrik-forumdel, förslagsvis under "Låtskriveri".

Oj! Hoppsan, den idén håller jag med om. Nu ångrar jag lite att jag röstade på 'Nöjd'. 😱

Japp, "låttexter" är vi flera som länge sagt att vi vill ha. Vill ha, vill ha, vill ha.

Och så hade vi då det här önskemålet oxå förstås... :rolleyes:

Men annars är jag nöjd. 😆

Att dagens aktiva ämnen är mer reklamerat borde va viktigast. Nu har jag visserligen en short cut i browsern, borde kanske räcka...

Va?? Vadå? Vill du reklamera aktiva ämnen? Vad är det för fel på dom? 😳

Och vad har det och göra med ett forum för låttexter? 😆

Känns som du missförstår. Det finns en länk som heter "Dagens aktiva ämnen", den länken vill jag ska synas mer tydligt.

Jag var lite ironisk, med pokerfejs. Mornel kopplade. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad har det och göra med ett forum för låttexter? :rolleyes:

Ingenting.

Men det hade göra med tråden som är FÖR mer OT, som du länkade till (det var ju det inlägget jag svarade på.) Tyckte mitt förslag var t o m bättre, där också OFF TOPIC ämnen visas... Eller du kanske var ironisk där också, hänger inte med riktigt nu...

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

någon form av text/lyrik-forumdel, förslagsvis under "Låtskriveri".

Oj! Hoppsan, den idén håller jag med om. Nu ångrar jag lite att jag röstade på 'Nöjd'. 😱

Japp, "låttexter" är vi flera som länge sagt att vi vill ha. Vill ha, vill ha, vill ha.

Och så hade vi då det här önskemålet oxå förstås... 😆

Men annars är jag nöjd. 🙂

Att dagens aktiva ämnen är mer reklamerat borde va viktigast. Nu har jag visserligen en short cut i browsern, borde kanske räcka...

Va?? Vadå? Vill du reklamera aktiva ämnen? Vad är det för fel på dom? 😉

Och vad har det och göra med ett forum för låttexter? 😲

😆😆😆

Kricke: http://www.laurelli.com/ordbok/ord/reklamera.asp

Du mornel, för övrigt är din attityd är väldigt tråkig: hitta något mer intressant att göra än att försöka göra mig till åtlöje i varje tråd du får syn på mig. Det är i alla fall IRRITERANDE som det är nu, oavsett dina intentioner. Ta dig tid att svara på de vesäntliga inläggen ifrån de andra trådarna istället. Just nu är det bara patetiskt. Speciellt nu när du ändå förstod mig - jag menar, varför inte hålla sig till den relevanta diskussionen om forumets utveckling?

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

någon form av text/lyrik-forumdel, förslagsvis under "Låtskriveri".

Oj! Hoppsan, den idén håller jag med om. Nu ångrar jag lite att jag röstade på 'Nöjd'. 😱

Japp, "låttexter" är vi flera som länge sagt att vi vill ha. Vill ha, vill ha, vill ha.

Och så hade vi då det här önskemålet oxå förstås... 😆

Men annars är jag nöjd. 🙂

Att dagens aktiva ämnen är mer reklamerat borde va viktigast. Nu har jag visserligen en short cut i browsern, borde kanske räcka...

Va?? Vadå? Vill du reklamera aktiva ämnen? Vad är det för fel på dom? 😉

Och vad har det och göra med ett forum för låttexter? 😲

😆😆😆

Kricke: http://www.laurelli.com/ordbok/ord/reklamera.asp

Du mornel, för övrigt är din attityd är väldigt tråkig: hitta något mer intressant att göra än att försöka göra mig till åtlöje i varje tråd du får syn på mig. Det är i alla fall irriterande som det är nu, oavsett dina intentioner. Ta dig tid att svara på de vesäntliga inläggen ifrån de andra trådarna istället. Just nu är det bara patetiskt. Speciellt nu när du ändå förstod mig - jag menar, varför inte hålla sig till den relevanta diskussionen om forumets utveckling?

Jag försöker inte göra någon till åtlöje. Jag skrattade åt Hackeman, som skojade om ditt ordval, inte att du skrev reklamera. Paranoid?

Link to comment
Dela på andra sajter

någon form av text/lyrik-forumdel, förslagsvis under "Låtskriveri".

Oj! Hoppsan, den idén håller jag med om. Nu ångrar jag lite att jag röstade på 'Nöjd'. 😱

Japp, "låttexter" är vi flera som länge sagt att vi vill ha. Vill ha, vill ha, vill ha.

Och så hade vi då det här önskemålet oxå förstås... 😆

Men annars är jag nöjd. 🙂

Att dagens aktiva ämnen är mer reklamerat borde va viktigast. Nu har jag visserligen en short cut i browsern, borde kanske räcka...

Va?? Vadå? Vill du reklamera aktiva ämnen? Vad är det för fel på dom? 😉

Och vad har det och göra med ett forum för låttexter? 😲

😆😆😆

Kricke: http://www.laurelli.com/ordbok/ord/reklamera.asp

Du mornel, för övrigt är din attityd är väldigt tråkig: hitta något mer intressant att göra än att försöka göra mig till åtlöje i varje tråd du får syn på mig. Det är i alla fall irriterande som det är nu, oavsett dina intentioner. Ta dig tid att svara på de vesäntliga inläggen ifrån de andra trådarna istället. Just nu är det bara patetiskt. Speciellt nu när du ändå förstod mig - jag menar, varför inte hålla sig till den relevanta diskussionen om forumets utveckling?

Jag försöker inte göra någon till åtlöje. Jag skrattade åt Hackeman, som skojade om ditt ordval, inte att du skrev reklamera. Paranoid?

Långt innan du svarade, skrev jag till "hackeman": Känns som du missförstår. Det finns en länk som heter "Dagens aktiva ämnen", den länken vill jag ska synas mer tydligt. vilket innebär att du ville få fram att jag skrivit helt fel ord när jag egentligen inte skulle ha skrivit det.

Du kan ju visserligen skriva vad som helst nu efteråt, att du menade ditt å datt, etc... Tycker definitivt inte att jag är paranoid. Hur kan man inte ta illa upp?

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

"hackeman", varför allt detta - när du ändå förstod mig?

Kom igen, Kricke. Det var bara ett skämt, inte alls allvarligt.

Eller okej, första millisekunden förstod jag faktiskt inte vad du menade, och sen när jag förstod vad du egentligen menade tyckte jag det var ett litet kul missförstånd. Så då ville jag bjuda på det, typ. 😆

Menade du allvar med det du skrev översta inlägget här?

Link to comment
Dela på andra sajter

"hackeman", varför allt detta - när du ändå förstod mig?

Kom igen, Kricke. Det var bara ett skämt, inte alls allvarligt.

Eller okej, första millisekunden förstod jag faktiskt inte vad du menade, och sen när jag förstod vad du egentligen menade tyckte jag det var ett litet kul missförstånd. Så då ville jag bjuda på det, typ. 😆

Menade du allvar med det du skrev översta inlägget här?

Okej jo IRL hade det varit kul och gått på någon minut, men över internet går allt så långsamt och det blir mer komplicerat tyvärr. Inte alls min avsikt att såga ditt skämt, hade ja fattat att de va ett skämt så hade de varit en sak... Tycker ändå det är ganska dålig stämning här på forumet, mycket pajkastning, osv. Så det var väl mina fördomar (även om ja pratat i trevlig ton me dig innan) i kombination med alla diskussioner ja haft med mornel - det blir för mycket... Jag måste få uttrycka mig så enkelt är det bara.

Menar du ang. utbränd? Nja, vet inte om ja får använda det ordet. Men allvarligt stressad, och fått lite besvär med olika saker. Även om det är bättre nu. Tar nog det som en ursäkt till mitt fel ordval 😉 Kanske därför jag är lite känslig också...

Till alla utom de tre inblandade; Sorry om vi är lite off topic här.

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du ang. utbränd? Nja, vet inte om ja får använda det ordet. Men allvarligt stressad, och fått lite besvär med olika saker. Även om det är bättre nu. Tar nog det som en ursäkt till mitt fel ordval 😆 Kanske därför jag är lite känslig också...

Det var därför jag frågade. Ett av symptomen till utbrändhet är att man tror att alla är ute efter att skada en, eller göra till åtlöje eller liknande. Man målar upp små saker till stora hot, helveten och olösliga problem. Jag menar absolut inte att du är där, men om man misstänker sig vara i farozonen kan det vara nyttigt att försöka tänka och tolka om mer än två gånger. Väl menat! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du ang. utbränd? Nja, vet inte om ja får använda det ordet. Men allvarligt stressad, och fått lite besvär med olika saker. Även om det är bättre nu. Tar nog det som en ursäkt till mitt fel ordval 😆 Kanske därför jag är lite känslig också...

Det var därför jag frågade. Ett av symptomen till utbrändhet är att man tror att alla är ute efter att skada en, eller göra till åtlöje eller liknande. Man målar upp små saker till stora hot, helveten och olösliga problem. Jag menar absolut inte att du är där, men om man misstänker sig vara i farozonen kan det vara nyttigt att försöka tänka och tolka om mer än två gånger. Väl menat! 😉

Damn... Kan mycket väl vara så att jag är på gränsen. Har studerat 30 p i vår, och kör på ytterligare 5 p nu i sommar... ! Det är det plus lite annat som är anledningen. Men ska tänka lite extra i fortsättningen, ja. Tack för info.

Lite lustigt så personligt det blev i en allmän tråd som denna 😱

Redigerat av Kricke
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...