isotone Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 (redigerat) Alla fans av "Boten Anna" - Se hit! Nu kan även ni göra coola låtar precis som Basshunter. 😛 http://www.youtube.com/watch?v=JGttxDgo6jc&search=basshunter EDIT: Så jävla skönt att han får en massa msn som ploppar upp hela tiden. Det kanske är Anna?! 😮 Redigerat 9 juni 2006 av isotone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 haha vilken hysteri 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud? /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Fan va han hammrar på space hela jävla tiden! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
isotone Postat 9 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 9 juni 2006 haha vilken hysteri 😮 Kanske då! Idag är det en halvsidesintervju med honom i METRO! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
isotone Postat 9 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 9 juni 2006 Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud? /Majken YouTubes spelare är lite mongo, 90% av alla videos syncar väldigt illa. Men man vet ju aldrig, han sitter säkert på en seg, gammal fullproppad gamer-PC. Han har nog dock snart råd att köpa en ny! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Perrra! Du måste göra en parodi på detta! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Väntar på parodi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
isotone Postat 9 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 9 juni 2006 Perrra! Du måste göra en parodi på detta! 😛 Ja, här kanske det FINNS nåt att göra parodi på, där den första parodin var ett slag i luften, milt uttryckt! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Jag har totalt lyckats miss boten anna. Hört den en gång. Tyckte de handlade något om Båten Anna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Jag vill se en likande film med våran egna AssHunter i cubase eller Live Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Jag har totalt lyckats miss boten anna. Hört den en gång. Tyckte de handlade något om Båten Anna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 var bara tvungen sorry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 var bara tvungensorry Aj, mitt gehör Ja e inte värst i alla fall! Creedence Clearwater Revival "Bad Moon Rising" "There's a bathroom on the right" istället för "There's a bad moon on the rise" Courtesy of Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 (redigerat) åh, han är SÅ PATETISK!!!! Redigerat 21 oktober 2008 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Det var ju inga storslagna melodier, men han har ju onekligen hittat ett enkelt sätt att spotta ut massa material. Blev jädrigt stressad av att titta igen... det där med latency... var det så att det där baren som rullade var där det skulle vara egentligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Det var osynkat ljud på filmen...störde mig mest på det...väntar på en storslagen parodi... Är det någon som kan se om det är en illegal version av FL, kanske finns en splash någonstans som inte ska vara där, jag har ingen aning efterssom jag inte är bekant med det programmet. Vore dubbelkul efterssom har borde få lite stimpengar nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Vore dubbelkul efterssom har borde få lite stimpengar nu... Tror du verkligen att den typen av jocks som spinner den här låten skriver STIM-rapporter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud? /Majken Det borde han inte göra om han inte bytt ljudkort... på den där snutten som de visade på SVT hade han ett M-audio FW410 och det har justa tider (ja, jag har ett själv). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud? /Majken Det borde han inte göra om han inte bytt ljudkort... på den där snutten som de visade på SVT hade han ett M-audio FW410 och det har justa tider (ja, jag har ett själv). visades det här klippet på SVT??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
isotone Postat 9 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 9 juni 2006 Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud? /Majken Det borde han inte göra om han inte bytt ljudkort... på den där snutten som de visade på SVT hade han ett M-audio FW410 och det har justa tider (ja, jag har ett själv). Har snubben vart med på SVT nu också?!?! 😄 Nu får väl det fan va nog! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
isotone Postat 9 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 9 juni 2006 Jag gillar kommentarerna på YouTube-sidan: Jine5k (2 days ago) OMG Sk1llad som faen? 😄 GJ basshunter - we luv u! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Lol. hoppas nu bara att det inte dyker upp en massa basshunterkloner för då får jag panik. någon som hört hans version till Adam Alsing på mix megapol? Hög irritationsfaktor på den med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är det bara jag eller jobbar han med omkring 500-1000ms latency? Vi kanske ska starta en insamling till ett ljudkort med asio-drivrutiner. Jag lägger en tia, några andra bud? /Majken haha håller med dig ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 (redigerat) Har snubben vart med på SVT nu också?!?! Nu får väl det fan va nog! 😄 Rapport 2/6 (spola fram till 21:08) Och reportern säger "båten Anna", utan att veta vad det handlar om 😄 Redigerat 9 juni 2006 av Thomas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anarchos Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 (redigerat) Det heter bott! Men det är bara CS nördar som vet vad det betyder så jag fick reda på det nyss av alla CS nördar i min klass. Tur att man varken spelar eller är inne på datorn mycket. 😄 Redigerat 9 juni 2006 av Anarchos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Det heter bott! Jodå, de flesta vet detta. Dock inte riktigt alla 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Har snubben vart med på SVT nu också?!?! Nu får väl det fan va nog! 😄 Rapport 2/6 (spola fram till 21:08) Och reportern säger "båten Anna", utan att veta vad det handlar om 😄 Tack. Fan vad roligt för killen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Hahah! Jag kan inte titta .. jag skrattar bara på mig när jag hör det där saxliknande ljudet han leker med i början.. 😄 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Snacka om desktopmusik 😄.. Har aldrig förstått mig på det här melodiösa trancetjafset förövrigt, fast han är väl duktig på det han gör antar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.