trancer Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 (redigerat) ARTIST/GRUPP: Perrra LÅTLÄNGD: 3.36 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: 6-93 STORLEK: 6.93MB STATUS: Ready for the radios! LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Så går det när man inkräktar på gamla mircwar ideer och skriver låtar om irc botar! kan meddela att min låt downloadats 3000 gånger från perrra.nu sen 00.33 inatt.. dvs 9 timmar hahaha.. /Perrra Redigerat 19 augusti 2006 av trancer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 "När man blir parioiderad då vet man att man lyckats"... Tyvärr kan jag inte lyssna nu, men kommer definitivt göra det när jag kommer hem.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Kommer inte "bot" av "robot" och uttalas därför "bått" och inte "boot"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars-Olof Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Jag är inte säker på att jag förstår hela den här bot/bot(med å)-prylen men det gör inte så mycket, jag tycker ändå att textraden: "Jag säger bot(med å) men det heter faktiskt bot" är genialisk. Jag har inte hört originalet på ett tag, men visst är det lite mer tryck i den här versionen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 BÅTT rimmar på blått! (Mornel tänker rätt 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 HAHAHAHAHAHAHA, lysande ! Tyngre och, ja, nje, eller, äähhhh, bra ! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Hehe nice...MASSA AUTOTUNE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Klockrent... Skicka länken till (b)asshunter.se Det mest komiska är att du gjorde den säkert på några timmar. Antar att han pilla med den i veckor Och gillar din vocal-steroeffekt bättre 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Kommer inte "bot" av "robot" och uttalas därför "bått" och inte "boot"? Det trodde jag med. 🙂 Det här uttalet låter mer som "boot" och det betyder ju typ starta en dator eller ett program? Humm. Jaja, lite väl flaxig autotune kanske, tror inte jag har hört orginalet så jag kan inte säga så mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Aegman Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 wwah, gött. blir denna till förfest idag .. men basshunter e go han med 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 26 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2006 hmm 10.000 downloads på 22 timmar L O L Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Strukt Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Bra ! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Prospeed Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Ojojoj denna är populär på ett annat musikforum jag är med på.. haha 😛 Originalet är klart bättre på alla punkter tycker jag, men detta är ingen dålig produktion alls. När kommer din video på "veckans färskingar" på ZTV Perrra? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Hahaahaha, du äger Perrra! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 27 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 27 maj 2006 Ojojoj denna är populär på ett annat musikforum jag är med på.. haha 😉 Originalet är klart bättre på alla punkter tycker jag, men detta är ingen dålig produktion alls. När kommer din video på "veckans färskingar" på ZTV Perrra? Klart orginalet är bättre än min .. Beror på hur man ser det . Rent produktionsmässigt har jag inte direkt lagt ner nån tid... 1 inspelning av rösterna tex så dom knastrar ju lite osv haha... Men det är ju så det ska va när man gör parodi! 😏 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 27 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 27 maj 2006 Asshunter-Det_Heter_Faktiskt_B_O_T [11015 ggr] Perrra-Det_Heter_Faktiskt_B_O_T [4922 ggr] 16.000 downloads nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 hahaha 😛 hur ska basshunter agera på detta då cool låt i alla fall //Eken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 hur fick du upphovsrätten? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 27 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 27 maj 2006 hur fick du upphovsrätten? 😛 who gives a fakk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Mäh de heter väl ändå inte booooot 😛 BOT! Skönt jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkenMusiX Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
richarddd Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 (redigerat) klockren 😛 gött att någon satta "asshunter" på plats Redigerat 27 maj 2006 av richarddd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Kommer inte "bot" av "robot" och uttalas därför "bått" och inte "boot"? Det trodde jag med. 😳 Det här uttalet låter mer som "boot" och det betyder ju typ starta en dator eller ett program? Ja, precis! Dags för en tredje variant? 😆 Jag känner en BÅTT och inte båt och inte heller boot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emelpee Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Kul med en diss men som folk sagt. Hela dissen blir värdelös när du själv uttalar ordet fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 (redigerat) Kommer inte "bot" av "robot" och uttalas därför "bått" och inte "boot"? Det trodde jag med. 😎 Det här uttalet låter mer som "boot" och det betyder ju typ starta en dator eller ett program? Ja, precis! Dags för en tredje variant? 😄 Jag känner en BÅTT och inte båt och inte heller boot. Hah, vi får göra en kontraparodi. Eller metaparodi... eller vad det blir. 🙂 EDIT: F ö kul att du fått så många nerladdningar! 😄 Börjar närma sig 20 000. 😄 Redigerat 27 maj 2006 av tbruce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
richarddd Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Kommer inte "bot" av "robot" och uttalas därför "bått" och inte "boot"? Det trodde jag med. 😎 Det här uttalet låter mer som "boot" och det betyder ju typ starta en dator eller ett program? Ja, precis! Dags för en tredje variant? 🙂 Jag känner en BÅTT och inte båt och inte heller boot. ja va fan? Det heter väll typ cs bot [bått] mirc bot etc etc? Det utalas väll bått? och inte BOOOOT eller båt? Håller med... Boot = Omstart, reboot? Båt = Farkost för resa på vatten Bot = Datorkontrollerad motspelare i datorspel?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Perra, det heter fan inte "boot". Det uttalas "bått". Shit vad bra att göra en sån här låt mot någon när man själv har helt fel. Maken till dumhet får man ju leta efter 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
richarddd Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 men skit samma... den är ball endå... många säger att det här med bått är något svenskt påbrå som man har hittat på och att det igentligen uttalas boot, men jag vet i fan... Kolla in basshunters musikvideo till boten anna, kan man vara mer gay? http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
progg Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Kolla in basshunters musikvideo till boten anna, kan man vara mer gay? http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908 Ja? http://www.ultra-pop.org/images/band/boy-g.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 27 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 27 maj 2006 Perra, det heter fan inte "boot". Det uttalas "bått". Shit vad bra att göra en sån här låt mot någon när man själv har helt fel. Maken till dumhet får man ju leta efter 🤪 Hmm.. beror på hur man ser det ;D Har man mirkkat sen 1995 och det då alltid uttalats och skrivits som BOOT .. det är på senare tid det börjat heta BÅTT ...och det är ju det som blir lite coolt alla tycker ju att det är JAG oms fått allt bakom flötet , men det är ironi på parodi . så det blir dubbel effekt. nåja 65.000 MP3 downloads från min site på 1.5 dag är väl helt ok iaf 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.