Linus Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Jag inleder med ett videoklipp på en sann trollerimästare 🙂 http://video.google.com/videoplay?docid=194633005204962690 Bowlingbanan! Hur gör han?? 😄
allansson Postat 11 maj 2006 Postat 11 maj 2006 Förstår inte hur han klarar av det... det är ju rena rama magin. 😉😄😄😆
Ior Postat 8 juni 2006 Postat 8 juni 2006 Åh, gamle Cyril har smugit sig in i tråden! En MYCKET bra magiker, gillar ni magi så sök så mycket ni kan om honom. Jag känner att jag bara måste bjuda på en länk till lite av hans filmer. Google Video Och hittar ni mer rolig magi så POSTA!
Linus Postat 9 juni 2006 Trådstartare Postat 9 juni 2006 Åh, gamle Cyril har smugit sig in i tråden! En MYCKET bra magiker, gillar ni magi så sök så mycket ni kan om honom. Jag känner att jag bara måste bjuda på en länk till lite av hans filmer. Google Video Och hittar ni mer rolig magi så POSTA! Coolt! Cheeseburgaretricket var också häftigt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.