Jump to content
Annons

behöver du hemsida?

djay_maxwell (oregistrerad)

Recommended Posts

Om du behöver en hemsida så kan jag fixa det mot betalning.

på ca 48 timmar har ni en hemsida klar som ni kan ladda upp på eran hotell. sedan hjälper jag er med det administrativa.

hör av er till: Jm@jeanmaxwell.com för mer info!

/jean

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 152
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Hmmm....

Försökte titta på din egen sida - och har hittills inte fått ens startsidan att ladda komplett. Att sen gå vidare till nån av undersidorna ger inget resultat alls. (Har en 24MB-lina och Explorer 6 och inga generella problem med andra sidor...)

Kanske något att titta närmare på om du vill ha kunder och har din egen sida som referens.

Dela på andra sajter

<embed src="mp3/000.mp3" width="1" height="1" autostart="true" loop="false" align="middle" ></embed>

Argh!! 😳

Dela på andra sajter

För det första innebär inte "handkodat" att det är så himmla mycket bättre. Alla proffs använder kraftiga programpaket som exempelvis Dreamweaver, vilket sparar tid för såväl konsulten som kunden.

Får jag komma med en helt oberoende synpunkt på postarens egna hemsida - http://www.jeanmaxwell.com/ - så skulle jag säga att den är rent jäkla horribel.

Istället tar jag tillfället i akt att erbjuda mina egna tjänster inom samma område, med undantaget att jag istället erbjuder kompletta visuella helhetslösningar för en fast timtaxa. Oavsett kostnad får man vad man betalar för.

Dela på andra sajter

För det första innebär inte "handkodat" att det är så himmla mycket bättre. Alla proffs använder kraftiga programpaket som exempelvis Dreamweaver, vilket sparar tid för såväl konsulten som kunden.

Har aldrig använt dreamweaver men jag inbillar mej att om man ska kunna skapa validerade sidor där man verkligen har kontroll över hur det ser ut, så måste man i princip kunna HTML och CSS från grunden redan innan... eller? Jag menar om man tänker på "fel" sätt så lär det ju vara ofrånkomligt att koden bli rörig som katten.

Men okej, tillåta mej säga såhär istället då: Om du ska göra en hemsida, se till att du kan HTML först.

Dela på andra sajter

<embed src="mp3/000.mp3" width="1" height="1" autostart="true" loop="false" align="middle" ></embed>

Argh!!  😳

😱

Ånej, HTML-nördhumor som jag inte förstår 😳

Jag tror Linus menar att det borde vara skottpengar på folk som har musik som börjar spela när man öppnar sidan. Rätta mig om jag har fel, Linus? 😱

Dela på andra sajter

Argh!!  😳

😱

Ånej, HTML-nördhumor som jag inte förstår 😳

Jag tror Linus menar att det borde vara skottpengar på folk som har musik som börjar spela när man öppnar sidan. Rätta mig om jag har fel, Linus? 😱

Är väl inte nåt större problem så länge det finns en stoppknapp nånstans, helst lätt synlig.

Men det blir ju riktigt fånigt när man som på den här sidan kan gå in och lyssna på mp3or utan att den tidigare musiken slutar spela... båda låtarna hörs liksom samtidigt. 😆

Dela på andra sajter

Är väl inte nåt större problem så länge det finns en stoppknapp nånstans, helst lätt synlig.

Ja, det var den jag letade efter innan jag tog en titt på koden och insåg att EMBED användes och att det inte fanns nån stoppknapp. 😳

Dela på andra sajter

Tja det mesta har väl sagt om din sida osv så jag tänker inte tillföra något mer i den diskutionen.

Däremot bör det till rejält med skills om du tänker ta betalt för att göra hemsidor , Flash , CGI , Java , HTML m.m m.m och framför allt om du skall få återkommande kunder.Att knacka lite HTML Kod eller använda IWeb , Publisher räcker oftast inte idag.Framför allt inte om man vill ha musik och film på sidan.

Din egna sida är väl förhoppningsvis inte det bästa du kan prestera.Så gör en RIKTIG Demo sida så vet folk vad det är dom betalar för.För i dags läget lär det inte komma in många kronor i kassan.

Dela på andra sajter

48 h från beställning till färdig sida? 😳 Använder du nån slags wysiwygmall då eller? 😱

Säger bara det... handkodat is the shit. 😱

handkodat till 90 % och design givet vis till 10 %

Dela på andra sajter

Hmmm....

Försökte titta på din egen sida - och har hittills inte fått ens startsidan att ladda komplett. Att sen gå vidare till nån av undersidorna ger inget resultat alls. (Har en 24MB-lina och Explorer 6 och inga generella problem med andra sidor...)

Kanske något att titta närmare på om du vill ha kunder och har din egen sida som referens.

min hemsida är byggd i java. så du måste ha java stöd.

Dela på andra sajter

lol han e ju sämst på att göra sidor.. kolla på sidan han äger hahahah. Gillar Times New Roman typsinittet

lägger inte ner så mycket tid på min egen hemsida, eftersom en annan har hand om uppdateringarna.

Dela på andra sajter

äsch tack och hej. ni på forumet ska alltid såga. jag hänvisade aldrig till min hemsida när jag sa att jag gör hemsidor. men som sagt ni är så naturligt smarta. och ni vet ju vad det jag försöker säga är. så fortsätt med det så behöver vi inte diskutera mer 😳

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
äsch tack och hej. ni på forumet ska alltid såga. jag hänvisade aldrig till min hemsida när jag sa att jag gör hemsidor. men som sagt ni är så naturligt smarta. och ni vet ju vad det jag försöker säga är. så fortsätt med det så behöver vi inte diskutera mer 😳

givet är vill alla såga dig och din sida. Utan lite feedback kan den ju aldrig bli bra (eller bättre). Om du postar om att du gör hemsidor så är det väl självklart att folk tittar på din privata för att se hur "bra" du är bå att knappa kod o göra design, eller har jag fel?

Jag skall inte säga bu eller bä om din hemsida men hållermed om att om du vill ha lite klirr i kassan borde du läggaut en demosida som värkligen smäller såattsäga

<edit>slarv</edit>

Redigerat av Lådan
Dela på andra sajter

vad har min hemsida med själva jobbet och göra? min hemsida är bara 2 banners och en meny samt en iframe? det är inte mycket jobb alls. orka bry sig. går inte ens och säga något till er. ni ska ju alltid hoppa på andra. det har ni gjort sedan forumet startade.

Dela på andra sajter

Ja, det var den jag letade efter innan jag tog en titt på koden och insåg att EMBED användes och att det inte fanns nån stoppknapp. 😎

stop knappen finns, ESC, vad är det som är så negativt med embed? jag kunde ha en vanlig spelare. men jag valde att ta bort den för de tog för mycket uppmärksamhet.

Dela på andra sajter

vad har min hemsida med själva jobbet och göra? min hemsida är bara 2 banners och en meny samt en iframe? det är inte mycket jobb alls. orka bry sig. går inte ens och säga något till er. ni ska ju alltid hoppa på andra. det har ni gjort sedan forumet startade.

om jag skall bygga ett hus till en gubbe så vill nog gubben veta hur mina tidigare hus blivit... om du hajjar vad jag menar

Dela på andra sajter

om jag skall bygga ett hus till en gubbe så vill nog gubben veta hur mina tidigare hus blivit... om du hajjar vad jag menar

ja men först lär jag hitta intresserade? du kan inte ställa ut ditt hus och tro att folk ska fatta själva ohh han gör hus. va lite smart fan.

Dela på andra sajter

Om du behöver en hemsida så kan jag fixa det mot betalning.

på ca 48 timmar har ni en hemsida klar som ni kan ladda upp på eran hotell. sedan hjälper jag er med det administrativa.

/jean

FÖR MER INFO! hoppas ni fattar sammanhanget

Dela på andra sajter

nej men innan jag bygger huset åt gubben så har jag iaf tagitfram en modell av huset.. Ska du sälja damstrumpor till en dambutik så vill butiken ha ett varuprov... Vet du vad marknadsföring är? Nämen vafan tråden spårarur... over and out

Dela på andra sajter

det är ni som förstör tråden. osm ni gör med alla trådar då ni hackar och suger ut folk, allltså vad är felet egentligen? haft dålig uppväxt? blivit mobbade, slagna? och sedan hackar ni på nätet eftersom ni är så jävla "skyddade" bakom en dator? verkar ju så jävla ologiskt det ni håller på med. det är ju inte första gången ni gör så här? sett 1000 andra trådar där ni hackar hela tiden på folk. försök förstå vad folk vill ist för att hacka på dom. och tro mig, så här "coola" vore ni inte i verkligheten. då hade ni 100 % fått en smäll på käften.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.