Diwic Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 http://www.helgo.net/gavel/matte/mattemusik.html Rätt kul om ni frågar mig 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Jag minns min tid på teknis. Brr. Trots det: förvånansvärt bra musik, även om melodierna känns stulna. Känns som Trazan & Banarne för teknologer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 26 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 26 mars 2006 Trots det: förvånansvärt bra musik, även om melodierna känns stulna. Känns som Trazan & Banarne för teknologer. Vissa av melodierna är ju stulna (differentialnotationen - bra vibrationer, t ex) medan andra inte är det. Håller med om Trazan & Banarne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 förvånansvärt bra musik, Jag är inte helt förvånad faktiskt. Det finns en jämra massa kvalitativt artisteri i studentkorridorerna. Jag är en rätt stor spex-fan. men ... vi äro cosecanter ... brr 😱 Cauchy-Schwartzen... genial 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Ruskigt hemskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Det här är ju härliga gamla klassiker!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 Det här är ju härliga gamla klassiker!! 🙂 word. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.