trancer Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 LÅTNAMN: Kärleken Består (text 50% klar) ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Dansband LÅTLÄNGD: 1:14 KOMPOSITÖR: Marcus "Perrra" Persson PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006/03/17 FORMAT: Mp3 STATUS: Smakprov! LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Sådär ja ! Har inte releasat nåt på länge.. KAN bero på att jag producerar schlagerlåtar för tillfället! 😆 Här kommer iallafall min nästa dansbandslåt... Än får ni bara höra en liten snutt på den 😆 Njut! /Perrra
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Jorå det låter bra får man höra med sång sen eller? det blir svårt att höra nån skillnad pån från dom andra annars. Kankse lite hög virvelkagge eller är min lyssning så kass? Nåväl strunt samma det kan va bärsen så här på fredagsnatta 🙂 allt finns där som ska va där så det är lugnt, nästa svensktoppen here we come. Låter fint allvarligt talat så den ska nog gå hem. Lycka till från Östergötland Göran
trancer Postat 18 mars 2006 Trådstartare Postat 18 mars 2006 Jorå det låter bra får man höra med sång sen eller? det blir svårt att höra nån skillnad pån från dom andra annars. Kankse lite hög virvelkagge eller är min lyssning så kass? Nåväl strunt samma det kan va bärsen så här på fredagsnatta 😄 allt finns där som ska va där så det är lugnt, nästa svensktoppen here we come. Låter fint allvarligt talat så den ska nog gå hem.Lycka till från Östergötland Göran Mycket möjligt att virveln är lite hög... Och absolut kommer det text på den 😕 ska sänka den lite virveln
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.