trancer Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 (redigerat) NY LÄNK Redigerat 8 februari 2006 av trancer
Cloudsurfer Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Härligt kick och sköna percs, kanske lite väl mycket delay på clapet? Basen känns skön och stabsen är snygga, riktigt snyggt organ! Breaket är fint, lugnt och fridfullt, bra djup och fina strings! Buildup känns hyfsat, ingen riktig explotion av ljud, men efter buildupen låter det bra, riffet är fint och organ/harmonier sitter bra. Jag saknar energi i låten, något som greppar tag i allt och driver det, en hoover eller nån buzzer hade varit fint att smälla in när du drar på med riffet så att det flyter och driver istället för att bara fokusera på ditt riff, bara ett förslag! Annars tycker jag det låter helt okej, hyfsat basic för 'melodisk trance' men lägger du ner mer tid och pytsar in lite tyngre grejjer så kommer du nog få en riktigt bra låt! Keep it bangin'
trancer Postat 4 februari 2006 Trådstartare Postat 4 februari 2006 Härligt kick och sköna percs, kanske lite väl mycket delay på clapet? Basen känns skön och stabsen är snygga, riktigt snyggt organ! Breaket är fint, lugnt och fridfullt, bra djup och fina strings! Buildup känns hyfsat, ingen riktig explotion av ljud, men efter buildupen låter det bra, riffet är fint och organ/harmonier sitter bra. Jag saknar energi i låten, något som greppar tag i allt och driver det, en hoover eller nån buzzer hade varit fint att smälla in när du drar på med riffet så att det flyter och driver istället för att bara fokusera på ditt riff, bara ett förslag!Annars tycker jag det låter helt okej, hyfsat basic för 'melodisk trance' men lägger du ner mer tid och pytsar in lite tyngre grejjer så kommer du nog få en riktigt bra låt! Keep it bangin' Nice kommentar! Gillar när det är utförligt. Jo.. som sagt.. låten är ju inte riktigt klar.. och jag ska få mer driv i den.. mer energy .. men tar det i morron . Jag är nöjd för en skiss iaf! 😆 TACK
trancer Postat 5 februari 2006 Trådstartare Postat 5 februari 2006 (redigerat) Ny version uppe½! Redigerat 6 februari 2006 av trancer
trancer Postat 6 februari 2006 Trådstartare Postat 6 februari 2006 (redigerat) seriöst... 3 dagar nu asså. Inga kommentarer.. fan är detta Redigerat 6 februari 2006 av trancer
trancer Postat 7 februari 2006 Trådstartare Postat 7 februari 2006 perrra@thunder:~$ cat access.log |grep Sun|wc -l 313 ---------------------------------------------------------- 313 downloads sen jag släppte första versionen 4:e februari 2006, varav om jag greppar *forum* så är det 44 downloads.. och jag har fått 1 kommentar.. tack så jävla mkt !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.