Eternal Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 (redigerat) Jag börjar: Proffsig sångerska i sthlm, söker producent att jobba med. Sångerska blir missuppfattad? __________________ R.A.P - Russian Roulette, Rap/Hiphop Het diskussion. Alla mot en i princip. Tips: Hacke och Seka (orkar inte leta fram den). Kommentar: Kanske en dålig trådidé men man måste fira sin kamp emot de hemska virus som drabbade datorn. Redigerat 26 januari 2006 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Haha jofan den här tråden gillar jag... 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 R.A.P - Russian Roulette, Rap/Hiphop Het diskussion. Alla mot en i princip. Skulle snarare säga: en mot alla. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 R.A.P - Russian Roulette, Rap/Hiphop Het diskussion. Alla mot en i princip. Skulle snarare säga: en mot alla. 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 (redigerat) Tips: Hacke och Seka (orkar inte leta fram den). Det är faktiskt en triliogi. 1 - Enter the forum (Preface) 2 - Hacke post his work 3 - The final showdown Redigerat 26 januari 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Jag bad ett forumtroll fara åt helvete...men jag hittar inte den tråden. Hmm.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Här är en tråd som spårade ur kan man säga, inte direkt gräl men väl en del pajkastning. Det fylldes 9sidor med nonsens på några timmar. Falskt eller ej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 (redigerat) Här är en tråd som spårade ur kan man säga, inte direkt gräl men väl en del pajkastning. Det fylldes 9sidor med nonsens på några timmar. Falskt eller ej ha! Där fick jag sista ordet verkar det som. edit: Förresten, vart fan tog Andreas L vägen? Efter att ha skummat igenom lite sköna gräl så kom jag på att jag saknar honom lite.. dock inte alls lika mycket som nattvaktaren. Forumet var bättre förr! Redigerat 26 januari 2006 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Nattvaktaren in action... De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Erik H får nog och lämnar forumet efter denna tråd... Scenkläder...? Kontot raderat... Åsså en annan... Bajshumor - roligt eller ej...? /H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Här är en tråd som spårade ur kan man säga, inte direkt gräl men väl en del pajkastning. Det fylldes 9sidor med nonsens på några timmar. Falskt eller ej ha! Där fick jag sista ordet verkar det som. edit: Förresten, vart fan tog Andreas L vägen? Efter att ha skummat igenom lite sköna gräl så kom jag på att jag saknar honom lite.. dock inte alls lika mycket som nattvaktaren. Forumet var bättre förr! Haha ja det där var en roligt tråd... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Nattvaktaren in action...De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Erik H får nog och lämnar forumet efter denna tråd... Scenkläder...? Kontot raderat... Åsså en annan... Bajshumor - roligt eller ej...? /H. Haha ja det där ja... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Tips: Hacke och Seka (orkar inte leta fram den). Det är faktiskt en triliogi. 1 - Enter the forum (Preface) 2 - Hacke post his work 3 - The final showdown Hehe, tack för det upplägget. Jag blir lika full av kärlek varje gång jag läser del 3. 😉 Här förresten ett annat exempel som också utföll i en trilogi, typ: IRL Malmö 3/9 - Första försöket IRL Malmö 3/9 - Andra försöket IRL Malmö 3/9 - Tredje försöket (men jag hittar inte tråden och anledningen till att det flippade ut...? 🙂) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 HAhaha 🙂 Åh va jag garvar... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 januari 2006 Dela Postat 26 januari 2006 Kontot raderat... Haha... 🙂 Olsbergs bomullsinlindande kommentar är så fin!! Jag fick en rad anmälningar på tråden som ballade ur, och Erik och resten av forummedlemmarna stod på så olika sidor att det här kanske var det bästa för alla. Min dröm är att gå på IRL tillsammans med Erik Hofstein, nattvaktaren och musik. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henning Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Måste bara fylla på med... ...jag tycker illa om Erik Hofstein tråden! Det här var ju riktigt roligt. Forum-troll! /H. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Kontot raderat... Haha... 😛 Olsbergs bomullsinlindande kommentar är så fin!! Jag fick en rad anmälningar på tråden som ballade ur, och Erik och resten av forummedlemmarna stod på så olika sidor att det här kanske var det bästa för alla. Min dröm är att gå på IRL tillsammans med Erik Hofstein, nattvaktaren och musik. 😆 Musik är en het kandidat till IRL!! 😆 Nån gång inna jag (eller han) dör måste jag fan träffa människan 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 Kontot raderat... Haha... 😆 Olsbergs bomullsinlindande kommentar är så fin!! Jag fick en rad anmälningar på tråden som ballade ur, och Erik och resten av forummedlemmarna stod på så olika sidor att det här kanske var det bästa för alla. Min dröm är att gå på IRL tillsammans med Erik Hofstein, nattvaktaren och musik. 😉 Musik är en het kandidat till IRL!! 😆 Nån gång inna jag (eller han) dör måste jag fan träffa människan 😄 Ska du dö? 😆 Det ska inte jag 😛 Forever young! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 januari 2006 Dela Postat 27 januari 2006 ..eller så ses vi i himmelen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Nattvaktaren in action...De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Oj 😄 jag såg inte att min fortsättningstråd som var en travestering på Natti's tråd, var låst 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Nattvaktaren in action...De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Oj 😄 jag såg inte att min fortsättningstråd som var en travestering på Natti's tråd, var låst 😄 Vad är det egentligen som har blivit redigerat i den där tråden? Jag blir jättenyfiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 29 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 29 januari 2006 Nattvaktaren in action...De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Oj 😄 jag såg inte att min fortsättningstråd som var en travestering på Natti's tråd, var låst 😄 Vad är det egentligen som har blivit redigerat i den där tråden? Jag blir jättenyfiken. Kan tänka mig att det är standardiserade ofinheter. Nog inget att vara nyfiken över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 (redigerat) Nattvaktaren in action...De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Oj 😄 jag såg inte att min fortsättningstråd som var en travestering på Natti's tråd, var låst 😄 Vad är det egentligen som har blivit redigerat i den där tråden? Jag blir jättenyfiken. Kan tänka mig att det är standardiserade ofinheter. Nog inget att vara nyfiken över. Det är framförallt titeln på tråden jag är nyfiken på. 😄 Redigerat 29 januari 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Nattvaktaren in action...De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Oj 😆 jag såg inte att min fortsättningstråd som var en travestering på Natti's tråd, var låst 😕 Vad är det egentligen som har blivit redigerat i den där tråden? Jag blir jättenyfiken. Kan tänka mig att det är standardiserade ofinheter. Nog inget att vara nyfiken över. Det är framförallt titeln på tråden jag är nyfiken på. 🙂 "De kristna tar över forumet" var orginaltiteln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 januari 2006 Dela Postat 29 januari 2006 Nattvaktaren in action...De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Oj 😆 jag såg inte att min fortsättningstråd som var en travestering på Natti's tråd, var låst 😕 Vad är det egentligen som har blivit redigerat i den där tråden? Jag blir jättenyfiken. Kan tänka mig att det är standardiserade ofinheter. Nog inget att vara nyfiken över. Det är framförallt titeln på tråden jag är nyfiken på. 🙂 "De kristna tar över forumet" var orginaltiteln. Heh, varför censurera "kristna" i hela tråden!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 29 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 29 januari 2006 Nattvaktaren in action...De //raderat// tar över forumet! ...och fortsättningen... Oj 😆 jag såg inte att min fortsättningstråd som var en travestering på Natti's tråd, var låst 😕 Vad är det egentligen som har blivit redigerat i den där tråden? Jag blir jättenyfiken. Kan tänka mig att det är standardiserade ofinheter. Nog inget att vara nyfiken över. Det är framförallt titeln på tråden jag är nyfiken på. 🙂 "De kristna tar över forumet" var orginaltiteln. Heh, varför censurera "kristna" i hela tråden!? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 31 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 31 januari 2006 Mycket blaja här... Jag kommer skriva in allt i första inlägget så inte folk behöver scrolla fram till nya gräl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Eyy! Tord. Vart är din avatar? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Vilka grejer man kan hitta i dessa trådar! "Vi kristna ser inget fel på homosexuella men det är homosexualiteten vi inte gillar" Jag har inget emot kristendomen det är de kristna jag inte gillar. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Tips: Hacke och Seka (orkar inte leta fram den). Det är faktiskt en triliogi. 1 - Enter the forum (Preface) 2 - Hacke post his work 3 - The final showdown Hehe, tack för det upplägget. Jag blir lika full av kärlek varje gång jag läser del 3. 🙂 Här förresten ett annat exempel som också utföll i en trilogi, typ: IRL Malmö 3/9 - Första försöket IRL Malmö 3/9 - Andra försöket IRL Malmö 3/9 - Tredje försöket (men jag hittar inte tråden och anledningen till att det flippade ut...? ) Fy fan, underhållning för en hel kväll! Jag som inte ens står ut med såpor på tv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.