Jump to content
Annons

Ny "citat/Quote" knapp...


Nexustwins

Recommended Posts

Tja.. I en tråd började man plötsligt börja snacka om citat knappen. Vet inte varför men folk störde sig på den så jag bestämde mig för att göra en ny. Hoppas att någon admin vill sätta in den på sidan. (Olsberg?).

Ny citat knapp: p_quote2.gif

Gammal citat knapp: p_quote.gif

😆😎😛🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Troligen bara en miss. Kör man med studio skinnet så är alla knappar rätt översatta. Tipsar Olsberg om detta. Tackar.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Alla de andra är engelska.. Anledningen till att jag gjorde den här var för att nykomlingar inte förstår vad den gör. "Vissa" kan inte heller uttala vad som står på den 😆.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Alla de andra är engelska.. Anledningen till att jag gjorde den här var för att nykomlingar inte förstår vad den gör. "Vissa" kan inte heller uttala vad som står på den 😛.

Nykomlingar har alltid svenskt språk och med Studio-skalet aktivet (och därmed de svenska knapparna). Det krävs ett aktivt val av medlemmen för att byta skal och språk.

Anledningen till att det ens går var för att jag lät forumet ursprungsskal ligga kvar - men jag kan ta bort det för att undvika förvirring.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det skinnet som heter "Invision power board" Ska ligga som standard men om du kan hitta några andra snygga svenska eller engalska skinn påp nätet så skulle det inte skada. 🙂

Tror inte att folk bir så förvirrade av ett skin 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det skinnet som heter "Invision power board" Ska ligga som standard men om du kan hitta några andra snygga svenska eller engalska skinn påp nätet så skulle det inte skada. 🙂

Tror inte att folk bir så förvirrade av ett skin 😎

Heh, det är nog bättre att ha det som det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det skinnet som heter "Invision power board" Ska ligga som standard men om du kan hitta några andra snygga svenska eller engalska skinn påp nätet så skulle det inte skada. :rolleyes:

Tror inte att folk bir så förvirrade av ett skin 😄

eller ännu bättre.. Någon som kodar ccs ocg gör skön grafik till:P

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...