Jump to content
Annons

Betyg  

18 röster

1. 1. Betyg

• 1 - Eh, joråsåatt....
      1
    • 2 - Hur kan man lägga ner tid på sånt man inte kan tjäna pengar på!?
      2
    • 3 - Å, en sån kul grej. Verkligen.
      6
    • 4 - Oerhört bra, och en sån sångröst sen!
      4
    • 5 - Brilliant och outstanding på samma gång. Mehra dumt!
      2

Recommended Posts

clavicl (oregistrerad)
Postat

LÅTNAMN: Pyroman på Söder

ARTIST/GRUPP: clavicl/Seven Kool Kadds

GENRE: dum garderobspop

LÅTLÄNGD: 3-06

KOMPOSITÖR: clavicl

PRODUCENT: clavicl

EV. MEDVERKANDE: autotuner som fan hihi eeuuuaaaagzzaaa

INSPELNINGSÅR: Förra sommaren borde det va.

FORMAT: mp3

STORLEK: 4.63 megabyte

LÅTLÄNK: http://www.clavicl.com/sevenkool/pop/

Annons
clavicl (oregistrerad)
Postat

En liten visa gjord en sommar när det va så jäkla varmt att min kreativitet tog sig oanade vändningar och resulterade i en låt som handlar om en pyroman på Söder. Tilläggas bör att sångaren i låten har inget med nånting att göra. Dessutom är det så jäkla mycket Autotune (behövs!) att det nästan låter som ett munspel som sjunger. Men så blir det när det är varmt. Lättjefullt och hafsigt.

Tyvärr hör man inte alls vad jag sjunger, så därför har jag bifogat sångtexten på sajten. Den kan vara bra att ha till hands om man är en sån som bryr sig om ord.

Postat

Det här var härligt. Lät som en hybrid mellan 70-talsdisco och 90-talspop!

Det blir en 4:a lätt. 🙂

Postat

Jag inbillade mig en kort stund att det var så här Eiffel 65 lät innan dom började skriva låtar på engelska och hade hittat rätt inställning på autotunern... 🙂

/D

Postat

Underbart!! :rolleyes: Humoristiskt och trallvänligt på en gång - rajt app maj ällej!! Mer sånt här, mera dumt!! 😄

Postat

Skitkul 😆 Svängigt och faktiskt en melodi som sätter sig.

Sången låter helfräck, särskilt på "dom kan inte fånga mig" partierna när du går loss med lite sköna "walningar". 😆

Postat

Knäppt och bra! Sången är ju bara för skön! Balanserad humor, jag smälter som en uppeldad plastmöbel. 5 brandslangar! :rolleyes:😉🙂😄🙂

Postat

Den har spelats några gånger på stereon här hemma, och några gånger mer inuti mitt lilla huvud.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.