Danabacken Postat 10 december 2005 Postat 10 december 2005 (redigerat) Ajdå! 😮 Edit: Redigerat 10 december 2005 av Danabacken
VacUm Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 En kompis har råkat ut för exakt samma sak en gång. inget att skojja om! Han stod i korvkön och nös till och fick mer eller mindre bäras hem.
musik (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Hej! Nej då, för fan! Jag har säkert råkat ut för ryggskott på olika ställen i ryggen 15 gånger de senaste åren, men det är inget att oroa sig för. Jag skulle ju aldrig sjukskriva mig för sånt. Jag samlade som vanligt all kraft förut och böjde ryggen åt det håll det gjorde ont. Det är klart att det krasar och lever djävulen ett tag, men man kan ju inte BO på akuten heller! Är rätt trött på sjukhus!... Känns bättre nu därför - är min egen naprapat. 🙂 :musik
DåligtGehör Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Jag med när jag jobba som brevbärare i tunn stjorta på vintern. En kiropraktor sa att man skall lyfta ena benet lite samt luta sig en aning fram typ sjunka ihop (lite) för att inte påfresta ryggraden. Dock var det 1980 så det kanske är nya rön nu?
gol Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Har bara haft ryggskott 2 ggr, men det gör ju svinont! Första gången böjde jag mer ner lite dumt och andra gången slänge jag upp en tung ryggsäck på ena axeln, undvik det. 🙁 Att ligga ner är ju skönt, men det gör ju saken bara värre. Att stå raklång eller sitta och försöka vara rak i ryggen brukar kännas ok för mig. Krya på dig!
musik (oregistrerad) Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 (redigerat) TACK! Det är redan helt över! Det brukar gå över rätt fort! Man ser ut som ett skadeskjutet djur ett tag, men sedan är det ok. 🙁 :musik Redigerat 11 december 2005 av musik
D Vibe Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Hur lyckas du med allting, Musik? *tycker synd om*
Nexustwins Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 jag har har haft en gång,jag reste mig helt enkelt försnabbt ur sängen en morgon och skit vad det gjorde ont. 🙂
Jejje Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Hej! Nej då, för fan! Jag har säkert råkat ut för ryggskott på olika ställen i ryggen 15 gånger de senaste åren, men det är inget att oroa sig för. Jag skulle ju aldrig sjukskriva mig för sånt. Jag samlade som vanligt all kraft förut och böjde ryggen åt det håll det gjorde ont. Det är klart att det krasar och lever djävulen ett tag, men man kan ju inte BO på akuten heller! Är rätt trött på sjukhus!... Känns bättre nu därför - är min egen naprapat. 🙂 :musik eehh, gör inte så det kan väl typ vara farligt!?
Stinkey Zwei Postat 11 december 2005 Postat 11 december 2005 Att ta tag i en dörr och liksom hänga sig i armarna brukar hjälpa ganska bra.
ThomasJ Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 (redigerat) appropå dena tråd så gjorde jag för en tid sedan ett spår mest på lek, men passar otroligt bra in i denna tråd (iaf med nysen) : Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 14 december 2005 av DjBox
Cloudsurfer Postat 14 december 2005 Postat 14 december 2005 HAha! Alltså det är bara du som kan lyckas med något sånthär!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.