tordA Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 (redigerat) Djonas på sologura 😄 -o--------------------o-{ LineUp }-o--------------------o- uppdaterad 8/11-2005 (bäst att skriva årtal åxå) har utökats med *ScenDrag* för teater-musikalisk aktivitet 😄 *Musikanter* hedersmedläm: Eternal Gura: Djonas, Addic59 Mungiga: Grahn Sång: Emser, Mattias i "Zeb", Karl, Altzi, Rian, Culloden på Halfordvrål Kör: Vallhagen ( världens minsta kör 😛 ) kretspiano/synt: Brojd Piano: MusicGene (Abmaj7/Bb) Äggklyvare: TordA Ägg: Egghuvud (så klart ! 🙂 ) Euphonium/Valium, Sidstation: D Vibe Bas: Slaptap Obehärskad heltids kontrabas: Claypool Trombon: Mats S Saxofon: Falken oÖverhoppad KanCongas: Thimmie Orgel: Dreamland Project *ScenDrag* Gogo dans: ViktorDenStore Allan: Rapid Wanker Kasta getter med besked: Mornel spoken-refräng-word: Falk med Sam *komposition, arr* Marängen, tbruce, Barsko, addic59, djonas Text: dede *Data, F/x, Mixmaster* Programmering: trummor: Sisältää Mixning: ViktorDenStore humpare: wonderboy Musikvideoregissör: tbruce Spelar över: Mossman *Ledningsgruppen* vigillartuffrockmedjättedist: Hazard Manager: Linus Torped: Gote Groupiscollector: Roha Dirigent: BurnTheGround Bodyguard (med uppgift att vägleda paparazzis): musik *StreetTeam* Kaffe & tårta: Hazard Muffins: Grahn Host: Katla Ölprovare: Katla massösuppvärmare: Sounden Groupie: Morta 😉 Redigerat 11 januari 2006 av TordA
sisältää Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 (redigerat) Karl på sång, utan tvekan. Maken till skön röst.. Och jag programmerar gärna trummor. 🙂 Redigerat 30 oktober 2005 av sisältää
Ken Kängström Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 Addic59 på kompgura! 😄Mvh / djonas 😛 Tackar Jonas! Haha 😆
tordA Postat 30 oktober 2005 Trådstartare Postat 30 oktober 2005 jag tar Äggklyvare 😆 BAS ??? vad är det mer vi behöver....
Hazard Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 (redigerat) Jag kan ta på mig att stå bakom the wheels of steel. Men bara, och då menar jag bara, i "studio allstars" funklåtar (ifall det blir nått sånt bland "vigillartuffrockmedjättedist" killar) 😆 Om detta inte behövs eller om någon annan tar platsen kan jag tänka mig att vara kaffe- och tårtansvarig. Kan skaffa referenser på den arbetsuppgiften om det önskas. (Fixade i och för sig aldrig varken tårta eller kaffe till deras rep men kom in gratis på ett flertal spelningar) 😛 Redigerat 30 oktober 2005 av Hazard
Linus Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 Jag kan vara managern. Jag tar 33% av varje medlems inkomst, ordnar en turné och beordrar er att flytta till ett skatteparadis i Västindien.
Hazard Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 Finns inget band i världen som behöver muffins! Kaffe och tårtor skall det vara... Muffins, pffh 😕
Linus Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 Finns inget band i världen som behöver muffins! Kaffe och tårtor skall det vara... Muffins, pffh 😮 😕 Vi SKA ha muffins! Vi SKA ha ett all-star-band! Vi SKA ha en förstaplacering på den brittiska singellistan i december! Med vilken låt då? Den började skrivas redan för 1½ år sedan. 😆 *host* Studio forum -> Ok, StudioForum's All Star Band
Hazard Postat 30 oktober 2005 Postat 30 oktober 2005 Vi SKA ha muffins! Märks ju att detta är ett oseriöst projekt från grunden. Om det är denna sortens amatörer med (som tydligen inte kan någonting om musikbranchen) hoppar jag av. 😕 Se nu vad du gjort, bandets första ödestigra avhopp 😆
Gote Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Jag kan vara managern. Jag tar 33% av varje medlems inkomst, ordnar en turné och beordrar er att flytta till ett skatteparadis i Västindien. Har du vad som krävs för managerjobbet? 😄
brojd Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 (redigerat) Altzi och Rian på sång, och Culloden på Halfordvrål! (ja jag vet, de är många och de är hårdrockare, men de sjunger kanonbra...) 😎 Slaptap på bas kanske? addic59: Kretspiano? 😄 Redigerat 31 oktober 2005 av brojd
ViktorDenStore Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Jag kan dansa lite snyggt i bakgrunden 🙂 Sen är rätt bra på att mixa också... 😉
wonderboy Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 Jag kan vara humpare! Säg vart jag skall ställa grejjorna!
tordA Postat 31 oktober 2005 Trådstartare Postat 31 oktober 2005 😄 ös på, jag gör en sammanställning i kväll 🙂
Katla (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Postat 31 oktober 2005 (redigerat) Jag presenterar bandet, dricker öl backstage och tar hand om de snyggare groupiesarna. 😕 Redigerat 31 oktober 2005 av Katla
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.