Jump to content
Annons

Ny avatar tråd!


Ken Kängström

Recommended Posts

Annons
  • Svar 370
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

HOJT....eller....? eh? halvhojt?

Ny och ny, har haft min sen i ....ja när va det nu då? Julas var det nog!

Inte sprillans språjtans skitny men jämfört med TheBigBang så är den ju tokfärsk!

Men du tänkte kanske mera typ, "ny sen några dagar..." ?

Asså då backar jag lite snyggt ur det här.

Skulle aldrig ha postat den här men nu är det försent, har redan tryckt på sändknappen nästan.

Glöm hela mitt inlägg.

®

Link to comment
Dela på andra sajter

HOJT....eller....? eh? halvhojt?

Ny och ny, har haft min sen i ....ja när va det nu då? Julas var det nog!

Inte sprillans språjtans skitny men jämfört med TheBigBang så är den ju tokfärsk!

Men du tänkte kanske mera typ, "ny sen några dagar..." ?

Asså då backar jag lite snyggt ur det här.

Skulle aldrig ha postat den här men nu är det försent, har redan tryckt på sändknappen nästan.

Glöm hela mitt inlägg.

®

Hallå där Roffe! Jag har inte heller ny avatar, men inte fan skriver jag inlägg om det!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker egentligen att det borde vara förbjudet att byta avatar. Det är ju lixom figurernas "ansikten" som man lär känna i forumet.

Det blir ju helkonstigt när man knyter an till typ Lasse Holm, åsså plötsligt en dag så är det en bild på ett hästarsel...

Jag ba: öh...hallå förvirring och välkommen hit!!!

Sen lär man känna arslet, man kanske till och med blir jättebra kompisar och tycker skitmycket om arslet.

Plötsligt en onsdag när man kollar in i forumet för att ta en fika, kanske snacka lite skit i OT med arslet så plötsligt möts man av en bild på en jävla hamster eller nåt.

Å då är det egentligen arslet, fd Lasse Holm som nu blivit en hamster.

Min hjärna: Ah, den här hamstern är ju egentligen min kompis arslet, som tidigare såg ut som Lasse Holm......*sprak*......access denied....*knaster*

Det enda som saknas är att vi börjar byta alias också, så kan jag dyka upp imorgon som en "Börje" med en bild på eiffeltornet, å då får ni själva fatta att det är jag!

Sådeså!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med RingRoffe - vem är vem? Det blir ju varmgång inne i njuren när man är van att gå på tomgång.... Får väl byta själv snart, då gör jag ett inlägg här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer fan inte ihåg o-Roffes gamla Avatari. Det var först med jultomtemössan som han fick ett ansikte och jag började läsa inläggen. Sen kom hela den här Thore-debatten och lade sordin på kompiskänslan här på forat. Det spred ju sig så långt att medlemmar i de olika lägren tänkte ta med sig tillhygen på I-Riktiga-Livet träffen nu på Lördag..........Aeh.........

.Vem blir först med en Thore-Avatari? Satsar en femma på Wounderboy (har han spelat i Underjordiska Lyxorkestern eller var kom namnet ifrån????????).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade en annan förut, i några dagar iallafall... så denna är rätt så ny. 😄

Jo men den är maskerad så den räknas inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag håller med Roffe!

Edit: Om vadå förresten? Äsch, jag har inte ny avatar. Men jag har ett hjärta. 2 actually. Räknas dom eller? Det kanske är så att 1 ny avatar är mer än 2 hjärtan? Eller är fyra burkar skivad majonäs fler än 6 tuber friserade rödbetor?

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan förstå hacke. Den avataren är väll nästan ett minnesmärke för detta forum 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
Ja du är dig lik equinoxe, men när fan kommer Katla? Har väntat se'n fem....

/R

Vad skönt att man fortfarande ser att det är jag på bilden trots att jag klippt mig.

Katla kommer när man blåser i stridsluren. Så det är bara att tuta för allt vad du värd. 😲😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker AAAAAAALDRIG byta avatar, och tänker således AAAAAAAALDRIG skriva i denna tråden.

Aldrig, nie, nooit, nunca, never, jamais, mai, никогда, 決して. Jag vägrar.

Toppenskönt Hacke!

Skulle verkligen blivit rädd om jag sett din signatur i denna tråd.

Den dagen du skriver i denna tråd kommer förmodligen

- en massa tanter, varav en del sjukskrivna för utbrändhet, att bilda ett alldeles eget parti, som bara är för kvinnor

- en vänsterpartist från Linköping föreslå att "stadsjeepar" ska förbjudas i Stockholm, fast hon inte kan definiera begreppet "stadsjeep"

- Annika Billström att ändra sitt heliga löfte att inte belägga bilister som vill köra genom Stockholm med en särskild skatt, kallad "trängselskatt"

- mördare, som sparkat ihjäl en gävlebo på kungsgatan att släppas eftersom det inte kan med intill sannolik gränsande visshet kan beläggas vem som utdelade just den dödande sparken

Så håll dig utanför är du snäll!

O-R

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänker AAAAAAALDRIG byta avatar, och tänker således AAAAAAAALDRIG skriva i denna tråden.

Aldrig, nie, nooit, nunca, never, jamais, mai, никогда, 決して. Jag vägrar.

Toppenskönt Hacke!

Skulle verkligen blivit rädd om jag sett din signatur i denna tråd.

Den dagen du skriver i denna tråd kommer förmodligen

- en massa tanter, varav en del sjukskrivna för utbrändhet, att bilda ett alldeles eget parti, som bara är för kvinnor

- en vänsterpartist från Linköping föreslå att "stadsjeepar" ska förbjudas i Stockholm, fast hon inte kan definiera begreppet "stadsjeep"

- Annika Billström att ändra sitt heliga löfte att inte belägga bilister som vill köra genom Stockholm med en särskild skatt, kallad "trängselskatt"

- mördare, som sparkat ihjäl en gävlebo på kungsgatan att släppas eftersom det inte kan med intill sannolik gränsande visshet kan beläggas vem som utdelade just den dödande sparken

Så håll dig utanför är du snäll!

O-R

Precis! Just därför jag håller mig utanför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hojt!

(Det var jag som hade den där oranga avatarn med en gubbe som stampade takten.. 😉) ..

/Daniel

Fan, D Vibe! Varför bytte du den, den var ju så jävla cooool!! 🙂

Edit: Byt tillbaka genast!

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Hojt!

(Det var jag som hade den där oranga avatarn med en gubbe som stampade takten.. 😉) ..

/Daniel

Fan, D Vibe! Varför bytte du den, den var ju så jävla cooool!! 🙂

Edit: Byt tillbaka genast!

Kände för att variera mig lite 🙂 ... Kanske byter tillbaks till den gamla igen om ett tag.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hojt!

Hittade en bild på en skön lirare någonstans i någon avkrok på internet. Tyckte att han passar bättre i det här sammanhanget än min gamla avatar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...