dede Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 tog jag de enklaste tangenttryckningar jag kunde hitta i brådskan....... Ja,ja,..jag vet jag slutade med socker i kaffet oxå för att det blev för jobbigt att röra om. 😉
Vallhagen Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Ja, och jag förstår fortfarande inte hur jag lyckades med snilleblixten att komma på mitt Alias 😉 . Men jag har grubblat till ibland, om det hade varit en poäng att ha ett mer anonymt namn. Det finns ju för- o nackdelar. /Bengan
Murdock Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Murdock var min favorit i gamla goa A-team. Den korrekta stavningen Murdoch var tagen dock...
The Edge Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Satt och och lyssnade på lite U2 och tänkte att The Edge låter inte så tokigt. Inte för att jag tycker han är någon supergitarrist, men han spelar i ett helt OK band och har, som sagt, ett coolt smeknamn
djonas Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 (redigerat) Trots att jag heter Jonas har jag aldrig blivit kallad för jonte eller nåt liknande. Däremot kallar vissa människor mig alltid för djonas, eller t.o.m. djoniceass (engelsk version av det hela). 😉 Djonas tyckte jag själv passade då jag även använder det i min hotmail. 😄 Mvh / djonas Redigerat 10 augusti 2005 av djonas
Nisse Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Jag vet inte. Det bara blev till lixom... 🙂 Hihi.. 😄 Men det stämmer bra in på mig, det bara blev. 😉
karl Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 karl är mitt andranamn och det känns ganska anonymt och bra 😄😉
Thimmie Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Mitt var jättesvårt att komma på, tänka sig att jag har mitt riktiga förnamn! 😆
Kiefz Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Jag var 13 år och IRCwarrior/IRCnörd på jakt efter ett coolt nick och hittade "kief" i en ordbok .. vilket förövrigt betyder något i stil med "braj" ...om jag inte minns fel.. skitcoolt! tyckte jag (som varken rökte på då eller gör det nu för den delen) 😆.. lade lite senare till ett z på slutet av namnet eftersom kief redan användes av tusentals andra.. så då blev det "Kiefz" .. och nu har det följt med i ca 8 år så nu känns det lite dumt att byta..
denton (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Denton är en person i mitt favorit spel DeusEx
91:an Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Jag sitter ju och ritar den jäkeln hela dagarna så det var det enda som fanns i huvet.
Coffeemidget Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 mitt alias suger. Skulle vilja byta det till kaffedvärg eller coffeemidget. Jag tog bara mitt namn för jag inte kom på något bättre just då
Neosus Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Jag sitter ju och ritar den jäkeln hela dagarna så det var det enda som fanns i huvet. Oj det lät spännande. Till tidningen alltså?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Danny Cort var en skurk som spelades av ICE-T i några episoder av världens bästa polisserie 'New York Undercover'. Han var tillsammans med en brud som spelades av Naomi Campbell, dessvärre blev tjejen tillsammans med en av poliserna så Danny Cort blev tvungen att skjuta henne. Sorgligt. Men jag gillader namnet.
tordA Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 moderaterna på ic-musicmedia tycker att jag är "the Ol' Rockfart" 😆
hackeman Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Har kallats Hacke i riktiga livet sedan tonåren. Lägg till ett "r" så förstår ni varför. Är dock inte ajour nog längre att kallas med ett "r". 😆
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 "äh va fan måste man registrera sig för att få hjälp med sitt cubaseknaster, äh knappknappknappknapp jag slänger väl ur mig nåt"
91:an Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Jag sitter ju och ritar den jäkeln hela dagarna så det var det enda som fanns i huvet. Oj det lät spännande. Till tidningen alltså? Ja, fast spännande vet jag inte, men nästan lika kul som att spela i alla fall!
dede Postat 10 augusti 2005 Trådstartare Postat 10 augusti 2005 ...oj förlåt att jag blev OT. Inte meningen. Det var ju det som var räven i poängen. Posta i ett forum som ger veteranstatus men ändå vara off toxid. Samvetets röst då; Vilken flanger ska ja ha på pukorna få att få ett riktigt längesedan sound.? Undertecknat; Besviken på Cakewalks effekter? 😆
Violiner Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Ja, se det var ett huvudbry... Men eftersom mitt "huvudinstrument", i alla fall sett i snitt över åren, är violin, så spånade jag till det litet med "Violiner".
Katla (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Jag avgudar tidiga Jarre så Equinoxe (efter Jarres platta från 78) blev bra. Tråkigt kanske, men bra. 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Jag heter egentligen Nicklas Larsson, och jag ville ha ett så sjukt fult alias som möjligt. Så då blev det Marcus Rombo. Eller inte 😆
hackeman Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Jag sitter ju och ritar den jäkeln hela dagarna så det var det enda som fanns i huvet. Oj det lät spännande. Till tidningen alltså? Ja, fast spännande vet jag inte, men nästan lika kul som att spela i alla fall! Jag är lite impad faktiskt. Men du är inte ensam om att teckna 91:an va? Eller hur funkar det nuförtiden? 😆 Hade varit kul och se en av dina strippar...
Pluffo Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Det jobbiga är att man kommer på sitt "nick" när man är 13 år, men helt plötsligt är man i 20-årsåldern och då är det inte lika häftigt längre 😆
brojd Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Kallats brojd sedan jag gick på mellanstadiet eller nåt... en djävulsk (eller dyssläcktiskk) böjning på mitt efternamn, Brodén
Vallhagen Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 moderaterna på ic-musicmediatycker att jag är "the Ol' Rockfart" 😆 och vad säger folkpartisterna?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Men eftersom mitt "huvudinstrument", i alla fall sett i snitt över åren, är violin, så spånade jag till det litet med "Violiner". 😆😄:D 5/5!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.