Empa Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 Hej! Efter långa och hårda prövningar och många långa timmar framför skissbordet och burken så har vi kommit fram till en slutprodukt; vår ultimata sommarhit: "Grynet Kom Hem Till Mig". Håll till godo! Emil & Joel http://www.bands411.com/emilojoel/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
blouis Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 lite för förutsägbart och tillrättalagt för min smak, men ni kan säkert sälja den till barbados eller nån! fint hantverk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 ut i månskenet och vandra kanske får vi se en panda 😄😄😎😎😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 6 juli 2005 Dela Postat 6 juli 2005 hehe.. skön låt... 😆 Men som sagt bansband.. "Jag har inte mycket pengar, jag har inte råd med sängar". hehe.. Rolig text- //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.