®offe Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 (redigerat) Man kan göra musik av nästan allt va? Inspirerad av Rockfarts manual-låt tänkte jag göra en katolsk mässa av forumets alias. Började men tyvärr spårade min febersjuka hjärna ut totalt och jag vet inte vad det blev... 🙁 Nå, jag hade iallafall en liten stunds kul Direktlänk: l_to_de_alias_.mp3 Extern länk: Your browser does not support the HTML5 audio tag Texten är lite komplicerad, och på ett främmande språk så för att du ska kunna sjunga med; håll tillgodo: Alastria Phopia persona, Ebbot aramiz Serendipity. Insolitus, demoniqus tirfus ratos lox neko barkus vectro sero letis Hamagrella, delirium neaz vortex karasu zyrat sordid Dbd? dbd? Mein messiah, mein messiah mein messiah eminos bonzo, Mein ....ambuski bonae Manolito, remolade Baztin antas, abovo lunux favino esa torte Dimarino, starion futuro davand mitzar modest anarkali...ANARKALI ! Ishtars Väktare! MILITANTE militante herub abod nenjabin militante militante persona altzi sepejens ketri ambuski (zamn) X-lon krantz (zamn) Tinca ackelito, cabassina nimrod helqus rockfart vortex, orca pluffo, dedacia eminos noumenon Nadja, grahn (tinca) TZweilight (tinca) zamn Bengan? Hackeman? excubator eminos 🙂 Redigerat 3 januari 2012 av Olsberg Lade upp låten på forumet
Lundin Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 HAHAHAHAHAHAHA... 😎😆🙁 Kom o tänka på Monty Python när jag hörde det här...så jäkla skönt... Skulle vara najs om du dränkte introt i ett munk-kloster-reverb.... 🙂 just for the native feeling 😄😆😆 Klockrent... den här sparar vi /D
Lundin Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 ...jag känner mig innanför... 😳 ...visst är det kul typ:wow.. kolla morsan!!! ...jag är med i en låt lixom Till alla som känner sig utanför: R@ffe kanske gör en remix.. 🙁 /D
Neosus Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 (redigerat) Ja helt klart. Det är inte alla gånger man få va mé... 😳 (OBS!! Läs mina inlägg med en gnutta ironi...) 🙁 Redigerat 22 mars 2004 av Grahn
insolitus Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 O tusan, man kom på andra raden... 🙁 Man tackar! Tja, insolitus är ju latin så det borde ju passa in i munklåtar... 😳
hammagrella Postat 22 mars 2004 Postat 22 mars 2004 🙁😆😳 Tack för det ®offe, nu har jag garvat så att jag får käka med sugrör i en vecka. Vart tar vi vägen härnäst? Jag klarar inte mycket mer av det här utan rymddräkt.....
hackeman Postat 23 mars 2004 Postat 23 mars 2004 HAHAHAAAAAAAAA!!!!! 😎😄😄 SÅ DJ-VLA BRAA! *skrattar så tårarna rinner* 😆 Nog det mest "humorgeniala" jag sett i forumet... TACK FÖR DET! 😆 PS. Trummorna låter nästan som de kom från en MT-32:a...? 🙂
Bengan (oregistrerad) Postat 23 mars 2004 Postat 23 mars 2004 Ska det inte vara ett utropstecken efter Bengan!??!? 😆
hackeman Postat 23 mars 2004 Postat 23 mars 2004 Nänä, du och jag är ju "excubator eminos"... vi frågas efter men svarar inte ty vi är avrättade... så tolkar jag det iaf. 😆
Neko Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 (redigerat) Boink Hacke glömde tydligen boinka denna... 😉 Tusan. Den är lika rolig fortfarande. Rätt skoj att se att en hel del fortfarande hänger kvar! Redigerat 19 oktober 2004 av Neko
hackeman Postat 19 oktober 2004 Postat 19 oktober 2004 Boink Hacke glömde tydligen boinka denna... 😄 Du hittade den före. 😉 Men den är värd att boinkas om och om igen.. precis som min flickvä...ääh näää så kan jag ju inte skriva..! 😄
Lundin Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Boink Hacke glömde tydligen boinka denna... 😉 Du hittade den före. Men den är värd att boinkas om och om igen.. precis som min flickvä...ääh näää så kan jag ju inte skriva..! 😄 😆 ..måste vara något med höstkylan som skapar det där fenomenet Roffe's låt har sin givna plats på skrivbordet och jag lyssnar på den ibland...det är lite Monthy Python över den...riktigt bra.. Boink!
Nisse Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Varför är inte jag med då? 😄😆 Känner mig ju lite ledsen nu.. Men jag får nog ta och lyssna på låten när jag kommer hem sedan. 😉 //Nisse
hackeman Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Varför är inte jag med då? 😉 😄 Känner mig ju lite ledsen nu.. 😆 Men jag får nog ta och lyssna på låten när jag kommer hem sedan. 🙂 //Nisse Du var knappt född när låten gjordes (du var 5 dgr gammal)...
Nisse Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 (redigerat) Varför är inte jag med då? 🙁 😄 Känner mig ju lite ledsen nu.. 😛 Men jag får nog ta och lyssna på låten när jag kommer hem sedan. 🙂 //Nisse Du var knappt född när låten gjordes (du var 5 dgr gammal)... 😠 Okej, ser nu att det var ett gammalt inlägg..*skäms* 😛 Men nu skall jag lyssna i alla fall! //Nisse EDIT: Jaha, den var väl inte så dum..men jag trodde att det skulle vara syntetiskt snack. 😎 Redigerat 20 oktober 2004 av Nisse
Lundin Postat 20 oktober 2004 Postat 20 oktober 2004 Du var knappt född när låten gjordes (du var 5 dgr gammal)... 😠 😛 Trrrrrr..Pa-disch... ( trumvirvel med splash ) R@ffe får väl göra en remix 😄 ..fast det är ju klart.. då blir den ju över 2 timmar lång om alla ska vara med 😛
modest Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Shit osså! Nu är man ju hyfsat hedrad.. modest som man är så bugar man väl.. 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.