Jump to content
Annons

Hur ser era skor ut?


D Vibe

Recommended Posts

Här är mina:

Edit: Död länk

Vänster uppifrån: gamla slitna Dr.Martens-lågkängor (eller vad det nu kan kallas)

Höger uppifrån: gamla slitna promenaddojjor från Reebok. Så jävla sköna 😉

Vänster nerifrån: Favoritskor på sommaren, sandaler rules. Noname!

Höger nerifrån: Ganska nyinköpta (inför syrrans bröllop i augusti) "Hush Puppies"-skor. (?) .. jag måste börja bli rätt gammal, för jag tycker fan de är snygga 🙂

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 93
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Det är nu man skulle behövt en digitalkamera. men jag kör på hittade bilder istället.

00240294_sez.jpg

Sånnahär fast Svart/vit/röda

Ett par sånnahär

306352144.jpg

Sånnahär Plus två par till men vita med mörkblå/gråa streck

adidas-664819.jpg

Sen har jag ett par ecco dojjor som jag använder när jag kör kostym...

EDIT: Alltså totalt 6 par skor.

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

De där Dr Martens var rätt sletna du... 😉

Är du en sån som inte knyter upp vissa dojor? Jag tänkte på Reebookarna. Personligen vet jag inte hur sånt går till. Skulle jag försöka tränga in mina fötter i ihopsnörade dojor, så skulle jag vara tvungen att ha storlek 51, när jag nu faktiskt har 41. Det beror nog på att jag har såna breda fötter och relativt högt fotvalv.

Har ingen digitalkamera, så det blir för jobbigt. Jag kan säga att jag rätt nyligen skaffat en massa sportskor: mellanblå joggingsskor från Reebok, skitfräcka vita fotbollsskor från Diadora, Adidas handbollssko i blå mocka, tennisskor från Asics (Gel) och sedan tidigare löparsprintdojor spikskor från Karhu, mörkgrå triathlonskor från Timberland, joggingsskor från Reebok i grått.

Förutom alla andra svarta skor från Rockport, Ecco etc...

😆

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

De där Dr Martens var rätt sletna du... 😎

Är du en sån som inte knyter upp vissa dojor? Jag tänkte på Reebookarna. Personligen vet jag inte hur sånt går till. Skulle jag försöka tränga in mina fötter i ihopsnörade dojor, så skulle jag vara tvungen att ha storlek 51, när jag nu faktiskt har 41. Det beror nog på att jag har såna breda fötter och relativt högt fotvalv.

😆

:musik

Jag har inte behövt knyta upp skor sen dagis kanske... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

De där Dr Martens var rätt sletna du... 😉

Är du en sån som inte knyter upp vissa dojor? Jag tänkte på Reebookarna. Personligen vet jag inte hur sånt går till. Skulle jag försöka tränga in mina fötter i ihopsnörade dojor, så skulle jag vara tvungen att ha storlek 51, när jag nu faktiskt har 41. Det beror nog på att jag har såna breda fötter och relativt högt fotvalv.

😆

:musik

Njae, på promenadskorna så har det blivit så för att snörena blivit så slitna. Saken är den att jag tänkt slänga dem i över ett års tid, men det har inte blivit av; de är så sköna 😎

Måste förresten köpa vinterkängor snart.

Pazo:

Snygga skor! Helt klart!

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae, på promenadskorna så har det blivit så för att snörena blivit så slitna. Saken är den att jag tänkt slänga dem i över ett års tid, men det har inte blivit av; de är så sköna 😆

Måste förresten köpa vinterkängor snart.

Pazo:

Snygga skor! Helt klart!

/Daniel

Jag bytte skomodel för mindre än tre veckor sen faktiskt, de var skönt.

Det var då jag köpte skorna över i mitt inlägg (båda paren på mindre än en vecka)

Innan var de som man kommer fram till "Adidas superstar" skor som gällde i mer än 4 år 😉 först de Vita med blå streck. sedan vit/gråa och sisst de svart/vita 😎

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Njae, på promenadskorna så har det blivit så för att snörena blivit så slitna. Saken är den att jag tänkt slänga dem i över ett års tid, men det har inte blivit av; de är så sköna 😆

Måste förresten köpa vinterkängor snart.

Pazo:

Snygga skor! Helt klart!

/Daniel

Jag bytte skomodel för mindre än tre veckor sen faktiskt, de var skönt.

Det var då jag köpte skorna över i mitt inlägg (båda paren på mindre än en vecka)

Innan var de som man kommer fram till "Adidas superstar" skor som gällde i mer än 4 år 😉 först de Vita med blå streck. sedan vit/gråa och sisst de svart/vita 😎

Hehe, lite intressant faktiskt att se vad folk har för skovanor; jag köper inte alls skor speciellt frekvent. 🙂

Dina skor ser iallafall supersköna ut, och är snygga!

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

skorna.jpg

Mina mest använda skor.

EDIT: Fan vad kängorna ser stora ut om man ställer skorna sådär. LOL

Det där ser ut som kängor från kronan =) ..

Schysst!

Link to comment
Dela på andra sajter

skorna.jpg

Mina mest använda skor.

EDIT: Fan vad kängorna ser stora ut om man ställer skorna sådär. LOL

Det där ser ut som kängor från kronan =) ..

Schysst!

Det är det. Troligtvis bland det skönaste jag har gått i (även om det var en viss invänjningsprocess).

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Njae, på promenadskorna så har det blivit så för att snörena blivit så slitna. Saken är den att jag tänkt slänga dem i över ett års tid, men det har inte blivit av; de är så sköna 😉

Måste förresten köpa vinterkängor snart.

Pazo:

Snygga skor! Helt klart!

/Daniel

Jag bytte skomodel för mindre än tre veckor sen faktiskt, de var skönt.

Det var då jag köpte skorna över i mitt inlägg (båda paren på mindre än en vecka)

Innan var de som man kommer fram till "Adidas superstar" skor som gällde i mer än 4 år 🙂 först de Vita med blå streck. sedan vit/gråa och sisst de svart/vita 🙂

Hehe, lite intressant faktiskt att se vad folk har för skovanor; jag köper inte alls skor speciellt frekvent. 🙂

Dina skor ser iallafall supersköna ut, och är snygga!

/Daniel

Med tanke på att jag inte har köpt skor på två år innan jag köpte de två sissta så har jag inte heller någon skoköpar vana 😎

Du ska se hur trasiga mina två vita Adidas superstar är 🙂. På de äldsta så hålls ena sidan bara fast av de tre strecken, resten sitter smålöst 😛

Men fan så sköna de är 😄 :D

Iof är även de nya skorna sketasköna 😆

Meninte "ingått" sköna 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

(även om det var en viss invänjningsprocess).

Det brukar vara så med kängor.

T.o.m. mina lågkängor gav mig brutal skoskav innan de blev lite mjukare 😆

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på att jag inte har köpt skor på två år innan jag köpte de två sissta så har jag inte heller någon skoköpar vana 😛

Du ska se hur trasiga mina två vita Adidas superstar är 😛. På de äldsta så hålls ena sidan bara fast av de tre strecken, resten sitter smålöst 😛

Men fan så sköna de är 😄 :D

Iof är även de nya skorna sketasköna 😉

Meninte "ingått" sköna 🙂

Hehe, okay, det känns lite mer bekant 😉 ..

Mina promenadskor har också ett par år på nacken.

Men så är det med favoritskor antar jag 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

(även om det var en viss invänjningsprocess).

Det brukar vara så med kängor.

T.o.m. mina lågkängor gav mig brutal skoskav innan de blev lite mjukare 😉

/Daniel

Dessa är nya fräshare, de som jag hade i lumpen är sedan länge utslitna. (Ok, tog inte jättebra hand om dem heller, dessa håller jag fräsha)

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på att jag inte har köpt skor på två år innan jag köpte de två sissta så har jag inte heller någon skoköpar vana 😛

Du ska se hur trasiga mina två vita Adidas superstar är 😛. På de äldsta så hålls ena sidan bara fast av de tre strecken, resten sitter smålöst 😛

Men fan så sköna de är 😄 :D

Iof är även de nya skorna sketasköna  😉

Meninte "ingått" sköna 🙂

Hehe, okay, det känns lite mer bekant 😉 ..

Mina promenadskor har också ett par år på nacken.

Men så är det med favoritskor antar jag 😛

jopp! Var så nöjd med superstar modellen att jag köpte tre par ju! 🙂

Men jag behövde byta å de blev ju skitbra 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Basketskor är det enda rätta. Man svävar fram!

Köper kanske ett par skor vart 20:e år eftersom dom kostar så mycket. :rolleyes:

305515142.jpg

Tänk er dessa helt utslitna, så vet ni vad jag har på fötterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då ska vi se här, de fyra par skor jag använder främst är följande:

EMAAKQ0438_1.jpg

Favoritskorna. Av franska märket Schmoove.

1733-91593-d.jpg

Ett par gamla trotjänare. Adidas funkar alltid. Jäkligt sköna.

vans_0016976B_large.jpg

Samma sak med Vans-skorna. Har ett par blå/gula också. Praktiskt att slippa skosnören :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni skojar.... om jag bara räknar skor de senaste 3 åren skulle jag nog komma upp i 20-30 par. 🙂

Jag tror inte att någon av oss skojar. Det är svårt att köpa 30 par skor på ett studielån.

Visa upp dina fem snyggaste par!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Man köper väl skor efter vad ens ekonomi tillåter, Hackeman, precis som allting annat. Tjänar man mer än tillräckligt så är det svårt ibland att liera sig med verkligheten. Att bara ha ett enda par kan emellertid nog bli lite besvärligt för fötterna, de vill ha ombyte har jag hört, Stefan E, Ztevie och gol.

Denna käcka tråd från alltid lika trevlige D Vibe visar att skostilen varierar en hel del. Mornel hade dock skor som jag av någon anledning förväntade mig. Skor säger en del om folk, sägs det, vad sägs om att jag tänkt köpa ett par halvhöga boots i ödleskinn, som matchar ett kommande brett ödlebälte. Det gäller bara att finna exakta nyanserna.

Sedan är det väl svårt att komma i gummistövlar eller basketdojor till t.ex. en begravning, ett bröllop eller ett dop?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni skojar.... om jag bara räknar skor de senaste 3 åren skulle jag nog komma upp i 20-30 par. 🙂

Ett par - sju år. VARFÖR skulle jag vilja lägga pengar på skor?

För att det impar på bejbsen. 😄

Skämt o sido, låter som du och jag är ytterligheter här, så det är nog inte lönt vi försöker förstå varandra. Lika lite som du förstår mig, lika lite förstår jag hur man kan gå i samma par skor i SJU år?! Såvida man inte gör det bara för att bevisa något..

Sen menade jag att tråden lät som ett skämt, snarare än antalet skor ni köpt... klumpigt uttryckt.

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...