Eliasson Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Hej på Er, Jag är på jakt efter en vettig studio i Skellefteåtrakten för en röstinspelning nu på Måndag. Ngn som har ett hett tips? Mvh, Eliasson
DivineCo Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Känner inte till just Skellefteå däremot känner jag till en studio i Piteå. Molly musik men det kanske inte är tillräckligt nära. Annars borde du kanske ta kontakt med Westside Fabrication för dom använder sig av en ganska bra studio i Skellefteå men jag ´vet inte vad den heter.
Eliasson Postat 23 augusti 2007 Trådstartare Postat 23 augusti 2007 Känner inte till just Skellefteå däremot känner jag till en studio i Piteå. Molly musik men det kanske inte är tillräckligt nära. Annars borde du kanske ta kontakt med Westside Fabrication för dom använder sig av en ganska bra studio i Skellefteå men jag ´vet inte vad den heter. Tack för det. En kollega fick tag på en studio nu, så det prdnade sig Moderator kan låsa tråden.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.