Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Hej!

Hittade den här killen härom dagen. Lite roligt samt mycket trevligare (läs inspirerande) för de som är vana att ratta riktiga stärkare. Eftersom jag inte kör PC/Windows har jag tyvärr inte kunnat testa än men coolt är det iaf.

http://requietus.blogspot.com/

Ey va glad jag blir! Äntligen! Jag älskar Simulanalog och deras pluggar, men jag gillar också när pluggar faktiskt är snygga å ser lite mer tilltalande ut än Gsuite gör just nu. Smart grej att snygga till dessa pluggar som faktiskt är väldans bra plugins och ofta är förbisedda för dom är så "fula". Vet att man ofta tycker saker låter bättre om det ser bättre ut på skärmen, även om det inte är så.... Det är lite som med mat, ser det snyggare ut på tallriken så ser det godare ut oxå, och man uppskattar det mer. Bra länktips! Tack!!!! Kommer definitivt börja använda dessa pluggar mer, och jag skojar faktiskt inte!

Snyggare pluggar e bättre pluggar haha, Leo var är du? Behöver back-up!! 😆

/Linus

• 4 veckor senare...
Postat

Har prövat ladda ner dom för dom var ju mycket snyggare än Gsuite men jag får dom inte att funka då man "slår på" effekerna, stärkarna så blir det tyst. Gsuite funkar dock för mig utan problem, vad är fel med requietus.blogspot.com pluggarna, eller gör jag nåt fel?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.