Jump to content
Annons

Dagens tips


hammagrella

Recommended Posts

Dagens tips är inte något musiktips utan DVD-dito. I november släpps boxen med Seinfeld, säsong 1+2. Går att förhandsboka hos CDON, Ginza mfl. vilket jag gjorde igår 😱 ! Väl investerade 400 spänn som kommer att rädda min höst iallafall!

sein1.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Alltså jag måste erkänna att jag aldrig fattade det roliga med Seinfeld. :rolleyes:

Eftersom i stort sett hela min bekantskapskrets ständigt citerar skämt, än i denna dag, så kanske jag borde investera i eländet.

Vad är kul? Att de är småaktiga, egotrippade och vidriga i största allmänhet? Utan några djupare perspektiv på livet? Jag måste ha missat något. (eller så är det bara det att jag är ett ägghuvud)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är kul? Att de är småaktiga, egotrippade och vidriga i största allmänhet? Utan några djupare perspektiv på livet? Jag måste ha missat något. (eller så är det bara det att jag är ett ägghuvud)

det roliga ligger nog (som vanligt) i att folk känner igen sig...

joda, jag är med där ! :rolleyes:😉

Link to comment
Dela på andra sajter

man måste se några avsnitt för att lära känna karaktärerna. Då inser man att Cramer är roligare än "mannen som swischar in genom dörren" osv. Seinfeldt är ju den minst störda av dom iallafall och George är den grymmaste.

/MusicGene - som sett alla avsnitt i rätt ordning

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att Seinfelds humor i största allmänhet endast är enformig och dryg.

Jag tycker att detta syndromet står att finna i den mesta judiska humorn i USA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Eat your hearts out alla Seinfeld fans. Sitter just och förgyller fredagskvällen med några iskalla bira och den idag anlända Seinfeld-DVD-boxen snurrandes i PCn. Har inte mått så bra på mycket länge.....yada yada yada.... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...