sirjeppe Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 (redigerat) * LÅTNAMN: Freedom To Change * ARTIST/GRUPP: Jesper Gustin * GENRE: Pop * LÅTLÄNGD: 3:09 * KOMPOSITÖR: Jesper Gustin * PRODUCENT: Jesper Gustin * EV. MEDVERKANDE: Jesper Gustin, Emil Lang (Trumpet) * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: Mp3 * STORLEK: 4,3MB * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag (MP3) Your browser does not support the HTML5 audio tag (WAV) Redigerat 7 november 2005 av sirjeppe
nossbokaj Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jag lyssnar väl på alla dina låtar då 😛 Bra sång, bra trumpet och helt ok låt! Jag tycker det låter lite surt i början med instrumenten tillsammans, själva riffet. Du har så bra ljud så det blir lätt att man jämför det med en riktig skiva och detta är inte riktigt så genomarbetat och noggrannt som man kan önska. Man hör lätt slarvfelen i en så här ren ljudbild 😄
Thimmie Postat 7 november 2005 Postat 7 november 2005 Jo, kanske också ska lyssna. Dock vill jag ge dig ett hett tips "sirjeppe", posta inte tre låtar samtidigt. (läs: spam)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.